A legmenőbb vadászautó: Range Rover fegyvertartóval
Bőrözött fegyvertartóval jön az eddigi legdrágább Range Rover
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A gyár egy tradicionális fegyvergyártó manufaktúra bevonásával alkotta meg ezt a kivitelt. Ez talán minden idők legmenőbb vadászautója.
Bemutatkozott az eddigi legjobban felszerelt és legexkluzívabb Range Rover. A Jaguar-Land Rover egyedi megoldásokért felelős részlege a hosszú tengelytávú Range Roverre építette újdonságát. Bár a Range-ek eddig sem voltak olcsók és a Land Roverek ára sem épp a legalacsonyabb, most a britek felfelé bővítették a kínálatukat. Bemutatták a Holland & Holland Range Rovert, amit az 1835-ben alapított fegyverkovács manufaktúrával közösen hoztak létre.
Jó alaphoz nyúltak, az eleve nem szerény, hosszított és luxusfelszereltségű Autobiography Black kivitel volt a kiindulás. Kívülről leginkább csak a különleges zöld fényezésről és a gazdag krómozásról látszik, ez nem az alapváltozat. Az igazi különlegességek a kabinban fogadnak: a dönthető hátsó ülések a terepjárók limuzinjává teszik, és osztályon felüli kényelmet nyújtanak. Új formát kapott a középkonzol és az elektromosan állítható asztalkákat is speciális, francia diófából készült burkolattal díszítették. A fabetéteket egyetlen fából készítik, hogy a lehető legminimálisabb legyen a színeltérés a felültek között.
A Holland & Holland mesterei a legendás minőségű sport- és vadászpuskáikon is megtalálható mintát gravírozták a belső ajtókilincsekre. A csomagtérben puskatartó egészíti ki a fegyvergyárral fejlesztett Ranger Rovert. Az anyaga alumínium, bőrbe van húzva, a belsejét meg alcantarával bélelték. Puska viszont nem jár hozzá, azt az ügyfél kell beszerezze a csúcs vadászautóhoz. A különleges Range azért született meg, hogy a drága terepjárók vásárlóit eltereljék a Bentley új SUV modelljétől. Az autó limitált szériában készül három éven át, évi 40, összesen 120 példányban. A vásárlók két V8-as motor közül választhatnak, a dízel 4,4, a benzines 5,0 literes és kompresszoros, 344 és 510 lóerősek. Az autó ára 180 ezer font, azaz 69,5 millió forint.
Azt sosem fogod megnézni. De bemegy. 🙂
Ez nem Rover, olyan márka ugyanis éppen nincs életben.
Bírom, hogy te erről is tudod, hogy mihez van köze. 🙂
Az autó tényleg gyönyörű és részletgazdagon kidolgozott! De azt azért megnézném, amikor ezzel a bokros-fás terepre bemegy az angol nemes vadászni! Össze-vissza karcolná a festest, összesározná az autót stb. Arról nem is beszélve, hogy a hajtóvadászat végén sáros csizmával/bakanccsal, búgáncsos ruhában beülni egy majd’ 70 millás autóba maga a szentségtörés…szerintem! És akkor még nem is említettük az igazi angol vadász elmaradhatatlan társát, a kutyát, akit ugyebár szintén „beültet” az autóba, a full bőrre…hmmmmmm
Ez az autó egyértelműen angol úri vadászatra készült, ahol a vadász egy helyben áll (elálló) és ráhajtják a vadat (fácánt, nyulat, foglyot stb). A „zsákmányt” pedig szintén nem helyezi el az autóban, nem lenne méltó egy angol úrhoz…
Gazdagék,már nem tudják,hogyan luxusozzanak
Ez már azért nevetséges 😀