A leglassabb is 270-nel száguldott a sebességteszten
16 tuningautó, 10 400 lóerő az Auto Bild sebességtesztjén
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Évről-évre a legvadabb autókat viszi el az Auto Blid Sportscars szerkesztősége, hogy majd Continental gumikon megfussák leggyorsabb köreiket az olaszországi Nardo versenypályáján.
Az Auto Bild Sportscars magazin és a Continental közös rendezésű nagysebességű tesztjén tizennégy tuningos csapat 16 szörnyetege vonult fel összesen 10 400 lóerővel. Szinte mindegyik kocsi teljesítette a 300 kilométer/órás sebességet, nagy igyekezetükben öt eddigi rekordot adtak át a múltnak.
A mezőny leggyorsabbja Porsche volt, Jan Fatthauer 9ff Porsche 997 Turbóját nem tudta senki felülmúlni, már ami a végsebességet illeti. A sportkocsi 368,7 kilométer/órával állította be a csúcsot.
A Continental Conti Sportcontact 5 P abroncsai feszültek azon a svájciak által feltuningolt Novidem Nissan GT-R-en, amely a leggyorsabb GT-R-nek bizonyult a maga 331 kilométer/órás csúcssebességével. Picivel maradt csak el a tőle egy svábok által megpiszkált népautó, a HGP Volkswagen Golf 330 kilométer/órával szakította át a képzeletbeli célszalagot. Az ohmdeniek 550 lovas, 3,6 literes biturbósa Conti Sportcontact Vmax gumikat kapott, így állította be a világ leggyorsabb Golfjának rekordját.
Kisautó is tud gyors lenni, ezt bizonyította be a oberhauseni Klasen Motors Corsája, amely egészen hihetetlen, 309 kilométer/órás sebességgel lett a világ leggyorsabb Corsája. Az 550 lovas motorral szerelt kisautó 1259 kilogramm, a rekordsebesség elérésében Sportcontact Vmax abroncsok segítették.
A leggyorsabb dízel rekordját az MTM gyűjtötte be, 410 lóerős Audi A8 TDI Biturbója Conti Sportcontact 5 P gumikon pontosan 300 kilométer/órával száguldott. A leglassabb jármű is rekordot állított be a maga kategóriájában: a VW T5 Camper lakóautó 270 kilométer/órás sebességre gyorsult fel. A berlini TH Automobile 580 lóerős motorral segítette ebben.
Az a 745LE-s “hetes Golf” véletlenül nem egy Golf 6 R volt újkorában?