Aprólékosan kivitelezett karbonszálas karosszériát kap az Aviar R67, meg se mondanánk, hogy valójában egy Tesla
Kiindulási alapként meglehetősen csábító egy Tesla Model S-hez nyúlni, ugyanis a technika és a padlólemez változtatása nélkül egészen egyszerűen húzható rá új karosszéria. A padlólemez teljesen lapos az akkumulátor miatt, így a készülő autó utastere is szinte mindegy, hány személyes lesz. Az orosz Aviar Motornál is a Tesla Model S-t választották ahhoz, hogy megépítsék saját autójukat. Az első hírek alapján ezt még nem lehetett tudni, csupán sejteni, a projekt viszont halad, méghozzá elég szépen, az pedig elkerülhetetlen, hogy a technikát most már megmutassák. Az alapító, Alekszej Racsev különleges felindulásból húzta fel cégét, ami egyelőre még hivatalos bejegyzés nélküli márka, de mire elkészül az első autó, addigra a jogi oldalt is rendezik.
Aktív hátsó légterelőt kap, új belső merevítőket, de van, amit megtartanak a Teslából is
Ragasztással házasították a Tesla Model S padlólemezt és az új karosszériát
Az első prototípus már elég szépen halad, a Tesla Model S-t teljesen lecsupaszították, de a tengelytávhoz nem nyúltak. A karosszériát eltávolították, helyére egy teljesen új került, melyet egy klasszikus Ford Mustang alapján készítettek el háromdimenziós tervezéssel. A karosszériaelemeket és az új szerkezeti alkatrészeket karbonszálas műanyagból készítették el, a komplett karosszériát pedig ragasztással erősítették az alumínium padlólemezhez. A BMW i8-hoz hasonló technológia kellően erős kötést eredményezett, a szakítópróbákon az alumínium bizonyult gyengébbnek a ragasztásnál. Lesz panoráma üvegteteje, ledes fényszórói, egyedi hűtőrácsa, kilincseit pedig szintén a Teslától örökli. Az Aviar R67 Tesla villanymotorjait 840 lóerőre húzzák, amivel a 200 kilóval könnyebb karosszériát elvileg 2,2 másodperc alatt fogja felgyorsítani 100 km/h-ra. Annyi már biztos, hogy az Aviar R67 impozáns és nagyon stílusos autó lesz, a borítás alatt pedig nagyon modern, dolgoznak az Autopilot rendszer fejlesztésén is, hogy az új karosszériával is kompatibilis legyen.
A Tesla két villanymotorját 840 lóerőre húzzák, állítólag 2,2 másodperc alatt fog 100-ra gyorsulni