Szokatlan, de logikus választás a Nissan GT-R más sportautók filmezéséhez
Nem egyszerű feladat igazán jó dinamikus felvételeket készíteni egy-egy sportautóról, főleg egy versenypályán. Az egyik megfelelő ember erre a feladatra nem más, mint Mauro Calo, aki profi sofőrként és szintén professzionális videókészítőként már hollywoodi blockbusterekben is bizonyította szakértelmét. Most ő épített egy kamerás autót, méghozzá egy Nissan GT-R-ből. De nem ám a saját szórakoztatására.
Mauro Calo ötlete volt a Nissan GT-R átépítése
Biztosan láttatok már szabadidő-autókat hasonló célokra befogva. Az egyik legemlékezetesebb például a Porsche Cayenne-ből készült szerkezet, ám Calo szerint egy SUV nem a legjobb választás a nagysebességű felvételek elkészítéséhez. Nincs meg a kellő sebességük és stabilitásuk ahhoz, hogy a világ leggyorsabb szériaautóit kövessék egy versenypályán.
Sokan SUV modellekkel csinálják ugyanazt, amit Calo a Nissan GT-R-rel
Ezért inkább a Nissan GT-R sportautóra esett a választása, amelynek az alacsony tömegközéppontja, agilitása, sőt még a 2+2 üléses kialakítása is sokkal inkább alkalmassá teszi a feladatra. A 3,8 literes, V6-os motorja megfelelő erőt biztosít, az összkerékhajtása pedig a stabilitásról gondoskodik, szóval tényleg nem véletlenül belőle épült a „munkagép”.
Bár a hátsó ülések nem a komfortról szólnak, a forgatások során használják azokat is
Habár lehet, hogy sokan megmosolyogják a hátsó üléseket, mint érvet, valóban kihasználják a forgatások során. Calo vezeti az autót és helyet kap még az autóban az operatőr és segédje, valamint egy rendező. Az autóval az első munka stílszerűen egy másik Nissan GT-r filmezése volt. A Lausitzringen elvégzett munkáról egy werkfilm is készült, amit az alábbi videóban láthatsz