Álcában, de legalább már hivatalos videón és valódi terepen láthatjuk az új, 2023-as Rangert, ami a Volkswagen Amarok alapjául is szolgálhat majd
Több mint 180 piacra szánják, mindent ki kell bírnia az új Rangernek, ami körülménnyel ez a bolygó szolgálhat. Ráadásul a legtöbb országban két formában is megjelenik, ez lesz ugyanis az új Volkswagen Amarok alapja is, ami - ha olyan lesz, mint
a Ford átmaszkírozott Caddyje - nem igényel majd túl sok fejlesztést a Volkswagentől. Mindezt persze csak azért, mert a Ford már megtette a maga részét, több, mint 10 000 kilométert nyúzták csak a sivatagban a Rangert, ami a Ford szerint 1 250 000 kilométernyi normál felhasználásnak, vagy 650 000 kilométernyi off-roadozásnak felel meg. Ezen felül viszont rengeteg más környezetben is
Fagyban, majd tűző napon; hóban, sárban, aztán sivatagban; végsebességgel hajtva a laboratóriumban, majd mögéakasztott túlsúlyos vontatmánnyal a hegyekben - az új Rangert minden lehetséges helyzetben tesztelték
A prototípusok 50° Celsius feletti hőmérsékletet és fagyos téli hegyvidékeket egyaránt láttak, akár tartós magas fordulaton, akár mögéjük akasztott vontatmánnyal, akár egyéb megterhelő feladatok elvégzése közben. Természetesen ez már az a stádiuma a tesztelésnek, amikor biztosra mentek a mérnökök: a 2023-as Rangert mindezek előtt már több ezer órányi számítógépes tesztelésnek és laboratóriumi, rázópados, fékpados, hőkamrás, stb. tesztelésnek is alávetették.
A gyártó állítása szerint a végeredmény megfelelt a próbákon, ami annyit tesz, hogy szakszerű használat és karbantartás mellett gyakorlatilag elpusztíthatatlan.
A tesztekről alább láthattok egy hivatalos videóanyagot, ám egyelőre ennyi az újdonság, amivel szolgálni tudunk, még csak körülbelül sem árulta el a Ford, hogy mikor kezdik meg a gyártást és a forgalmazást.
Kíváncsi leszek mit fog tudni a valóságban. A mostani generációt is úgy reklámozták, hogy mindenhol és mindenen átmegy. Amiker meg valaki vadászatra használta és állandóan gondok voltak vele a szerviz azt mondta az nem garanciás mert ez az autó nem arra van. Gondolom ennél is az lesz, hogy ha valaki véletelen terepre viszi akkor a szerviz majd elhajtja, hogy az nem rendeltetés szerű használat. Csak H1-es Hummerre volt az USÁ-ban olyan garancia, hogy nem számított a használat. Amúgy nem véletlen az sem, hogy a 70-es Land Cruiser kétszer, háromszor annyiba kerül mint egy bármelyik mai pickup. Mert az még bírja a terepet.