A Land Rover nélkül készült kabrió a Defenderből

A Land Rover még mindig adós a nyitott változattal, a türelmetleneknek a Heritage Customs segít

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A nyitott Defenderrel csapatni nem olcsó mulatság, az átalakítás költségéből akár a leghosszabb változatot is ki lehet hozni a szalonból.

Valiance néven fut a Heritage Customs nyitott Defendere, ami az igényességét tekintve gyári változatnak is elmenne. Az ős modellből is készült lecsupaszítható változat, azonban a háromféle hosszúságban elérhető, modern Defender gyárilag nem vetkőztethető, csupán egy vászon napfénytetővel tehető világosabbá az utastér. Hasonló terepképességű, de szellő járta utasteret kínáló terepjárók még manapság is akadnak, a Jeep Wrangler vagy a Ford Bronco lehet jó választás a szabadságot kedvelőknek, az épített Defendernél jóval kedvezőbb áron. Ha valaki mégis a brit terepjáróhoz ragaszkodna, akkor be kell érnie egyféle karosszériával, ugyanis a kabrió Defender csak a 90-es jelű, legrövidebb, háromajtós karosszériából készül. A terepjáróban bőrbe bújtatott bukókeret védi az utasokat és merevíti a karosszériát, az átalakítás a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) előírásainak is megfelel. A puhatető kézzel készül, a mozgatását villanymotor végzi, de nem csak ebben egyedi ez a Defender. A testreszabhatóság a külső fényezést és a belső anyagválasztást is érinti, így csak a fantázia és a pénztárca szab határt. Az átalakítás nem olcsó, ezért átszámítva minimum 30 millió forintot kérnek, plusz egy Defendert is vinnie kell az ügyfeleknek.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?