A következő évtizedben is lesznek hagyományos hajtású Renault modellek
Nem ugranak fejest az elektromosításba a franciák, szerintük megfér egymás mellett a kétféle hajtás
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az elektromos autók iránti lassuló kereslet nem teszi lehetővé a dugattyús motorokat kivezetését a Renault szerint, ez a fajta óvatosság akár még az előnyükre is válhat.
Kipukkad az elektromos lufi? Egyre óvatosabban elektromosítanak a gyártók, illetve egyre kevésbé zárkóznak el attól, hogy hagyományos motorokat gyártsanak
Zseniálisan modernizálták régi ötös formáját, a kisautó még olyanokat is könnyen vásárlásra csábíthat, akik amúgy elzárkóznak a villanyautóktól. Egy új Renault 5 Turbo lehetne a hab a tortán, de a platform csak elektromos hajtással társítható
Jelen állás szerint marad a Clio, méghozzá hagyományos motorokkal
Akio Toyoda megmondta, gyerekek. Nem kell kapkodni…
A Renault szépen halad a villamosítással, a Toyota meg simán marad le a mint a borravaló.
A cikk eléggé félremagyaráz dolgokat. Az fejlesztlsek tekintetében a Renault nem vesz vissza, csak nem olyan hülyék hogy ki is vezesség a motortokat amíg van rá érdemi kereslet.
De ahogy közelítünk a céldátumhoz, egyre látványosabb lesz a piac átfordulása. 30-40%-os a villanyautók bővülése ebben az évben. Ha így folytatják több villanyautó kel el ebben az évben mint dízel (ami érthető is mert egy év végén érkező dízelt már az első tulaja sem fog tudni végig használni pl a franciáknál).