A Sunshine névre hallgató kisbusz Kína legnépszerűbb autója, először ez lépheti át az évi félmilliós darabszámot
A Shanghai Automotive Industry Corporation és a General Motors együttműködéséből kinőtt Wuling az első olyan kínai autómárka, amely egy év alatt több, mint egymillió autót értékesít. Ha ugyanis semmi nem jön közbe, idén meglesz ez a nagy szám. A 2009-es évhez képest hatvan százalékkal adott el több autót a Wuling, a húzómodell egyértelműen a Sunshine, azaz napsütés nevű modell, amely első kínai autóként átlépheti az évi félmilliós darabszámot. A Rongguang-ra se lehet panasz, abból idén meglehet a negyedmillió eladott példány. Azért is figyelemreméltóak ezek az eredmények, mivel ezek nem klasszikus értelemben vett személyautók, sokkal inkább hátsó ülésekkel ellátott, mikro méretű teherautók. Azonban pontosan erre van szüksége a kínai vásárlóknak.
Valószínűleg már az új Baojun, azaz kincses ló márkanéven dobják piacra a Hong Guang buszlimuzint
Mivel nagyon pörög az üzlet, a SAIC (50.1 %), a GM (34 %) és a Wuling (15,9 %) úgy döntött, belefognak a személyautó-gyártásba. Ehhez egy új autómárkát kreálnak, amely a Baojun nevet hallgat. Mint minden kínai autónévnek, ennek is nagyon hangzatos jelentése van, amely ráadásul némileg utal arra is, hogy honnan indult ki az egész ötlet. Kincses ló-ként lehet magyarra fordítani a Baojun nevet, talán arra akarnak utalni, hogy egy igáslóhoz hasonlóan ezeket a járműveket is mindenre lehet használni, és strapabírásuk is kiemelkedő. Ennél azonban sokkal fontosabb lehet az a tény, hogy a GM és a SAIC által közösen fejlesztett Tata Nano-vetélytárs is az új márkanéven kerülhet piacra. Kíváncsian várjuk, hogy az olcsó kínai munkaerő képes lesz-e konkurenciát állítani az indiai vetélytársaknak.