A jövő menő Dodge modelljei Alfa alapokat kapnak
A Fiat vezér szerint olasz génekkel pezsdítik fel az amerikai izomautókat
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Sergio Marchionne a legnagyobb varázsló ma az autós szakmában. Most éppen azzal kábította el a sajtót, hogy Alfa alapon jönnek a Dodge-ok.
Az FCA, azaz a Fiat Chrysler Automibiles első embere Sergio Marchionne már életében, sőt praxisában esélyes a legendává válásra. A fekete pulcsis, mély hangú, heves taglejtésekkel gesztikuláló olasz szakember időről-időre olyan bejelentésekkel áll elő, amitől mindenki padlót fog. Például hogy a Fiat majd világot hódít, meg ő az aki leáll típusneveken szőrözni a Volkswagen konszernnel. Marchionne terveinek, ha csak a fele megvalósul, már jól jár a Fiat-csoport és az alá tartozó olasz, meg amerikai gyártók.
A legfrissebb bejelentése, amivel borzolja a kedélyeket, hogy az olyan Dodge modellek, mint a Charger vagy a Barracuda, a jövőben a mesés motorhangú és elképesztően fürge Alfa Romeo Giulia műszaki alapjain fognak készülni. A Giulia amúgy is felrobbantotta az internetet, a Ferrari-motoros, 510 lovas csúcsváltozatával. Ezt most kombinálnák Amerika valaha gyártott legerősebb izomautóival, az SRT Hellcat modellekkel, amik a kompresszoros Hemi V8-asukkal 717 lóerőt tudnak. Szép. A Challenger kupé és a sportos négyajtós Charger mellé ráadásul visszahoznák egy kabrión a Barracuda típusnevet is, amit egykoron a Plymouth használt.
Brutál jól néz ki ennek a chargernek az eleje!!! Jöhet 1 szívesen fogadnám.
Már megtette, veszélybe sodorta, sőt akkora nagy varázsló hogy az egyik legkomolyabb motorfejlesztő (ha épp nem a legkomolyabb) részleget szétzüllesztette, el is mentek jópáran az Opelhez, egy ügyes húzással a haldokló Fiat konszern felvásárolta az amerikaiakat, akik most bánhatják hogy engedték.
Ha hamarosan nem alkotnak valami nagyot eladásban könnyen vége lehet az olasz tömegautógyártásnak.
A legnagyobb varázsló…hahaha, persze…Szerdzsó, az autóipari keresztapa…mondjuk a legutóbbi trükkje jól sikerült – rácsapott a varázspálcájával a Lanciára, és hipp-hopp – a Lancia eltűnt. Mindig ezek a nagy európai vezetők arcoskodnak a legjobban, legtöbbször a nagy semmire, miközben a koreai, japán gyártók már rég megcsócsálták és kiköpték őket meg az autógyáraikat. A Chryslert remélem nem fogod veszélybe sodorni, Szerdzsó!