A Morgan 3-Wheeler hasonló stílusú, bár az angol járgány sokkal komolyabb játékszer
Esetlen formaterv, kellemetlen anyagok és alig mérhető dinamika jellemzi a négykerekű motorkerékpárok kategóriájába sorolható autókat, szerencsére a Rodstert egy üdítő kivétel. A forma briliáns, a szivarszerű keskeny karosszéria a régi idők versenyautóit idézi, amire csak a legszükségesebb kiegészítőket szerelték. Két tükör, egy jelképes szélvédő és elöl-hátul LED lámpa az összes külső tartozék, a kerekek küllősek, a technika kedvelőinek külön öröm a pőre lengőkarok látványa.
Mindéképp különleges a megjelenés, ám a dinamika közel sem versenyautós, mint ahogy azt a külső sugallja
A karosszéria 3,36 méter hosszú, a szélesség nincs 1,4 méter, ahogy a magasság is csak 139 centiméter, mindössze két, nem túl testes utas szállítására alkalmas a Rodster. A beltér a fotókon minimalista, a fahatású műszerfalon csak a sebességmérőt és néhány gombot találni, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne extrákat válogatni. Az opciós listán fűtött pohártartó, tolatóradar, tolatókamera, érintőképernyő és vezeték nélküli telefontöltő is szerepel, ahogy tetőt és csomagtartót is lehet kérni.
A műszerfalat alapáron csak a legszükségesebb funkciókkal látták el, bukósisak használata erősen ajánlott
A tömeg mindössze 450 kiló, de ehhez mérten sem adnak sok lóerőt a szlovákok. A Patak Rodster kizárólag 20 lóerővel készül, akár benzinmotorral, akár elektromos verzióban kérjük a kisautót. Villanymotorból csak egy jár, a kisebb akkuval (10 kWh) 100 kilométer a hatótáv, a nagyobbal (20 kWh) már 250 kilométer megtétele sem lehetetlen. Óriási dinamikát nem kell várni, 50-re hét másodperc alatt gyorsul, a végesség 130 km/h. Az egyhengeres benzinmotor szintén 20 paripát produkál, az ötvenet 9 szekundum alatt éri el, a maximális tempó 125 km/h-ra.
A Rodster árából egy új Swift is kijönne, ami sokkal célszerűbb, a 20 lóerő még ebben a pillekönnyű karosszériában is elég vérszegény
A Patak első autója egyedi és stílusos, csak nehéz elképzelni a felhasználási területet. A dinamikája miatt városba való, de a hétköznapokban nem túl praktikus, az élményautózáshoz pedig kevés az erő. A benzines modell alapára átszámítva 6,5 millió forint, elektromosként már nyolcmillió fölé nyúlik az ár.