A gyári adatoknál is gyorsabb az Audi RS5
Az új RS5 Audi a katalógusértéknél is jobban gyorsul
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nemrégiben már leleplezte a német gyártó legújabb RS5 modelljét, amelyről most kiderült, hogy még a katalógusban megadott adatoknál is gyorsabb lesz.
Az Audi Sport technikai részlegének vezetője a Caradvicenak adott interjúban elmondta, hogy az új Audi RS5 gyári 3,9 másodperces 0-100 km/órás gyorsulása konzervatívnak számít. "20 éve dolgozom itt és minden olyan autó, amit felügyeltem, jóval gyorsabb volt a valóságban, mint a katalógusban megjelölt érték. A legújabb RS5-nél sincs ez másképp." - jegyezte meg Reil. Elmondta, hogy az autó ideális körülmények között akár 3,7 másodperces sprintre is képes, de a legrosszabb esetben is 4,0 másodperc alatt marad ez az érték.
Nyilván jó lenne tudni a valós értéket, ezt azonban számos dolog befolyásolja. Éppen emiatt inkább rosszabb gyorsulást ígér a gyártó, biztos ami biztos alapon. Láttunk már ilyet, hiszen a BMW X6 M esetén magunknak is sikerült a gyári érték alá mennünk. Az RS5-ben egyébként egy 2,9 literes TFSI benzines dolgozik, 450 lóerős teljesítménnyel és 600 Nm-es forgatónyomatékkal. Gyári 250 km/órás végsebessége egy extracsomagot megrendelve 280 km/órára növelhető.
A kuplungról nem is beszélve….
a váltó meg a 4000-nél rávágást, az meg még elég hülyegyerek sztájl is, hogy folyamatosan bőgeted. ha meg sárgánál csapsz rá és kivárod majd utána rúgod, az meg időveszteség. az élet nagy gondjai 🙁 😀
mindenki így méri a gyorsulást, arról nem is beszélve, hogy az alapjárat(közeléből) padlógázas gyorsítás nem bölcs dolog, motor nagyon nem szereti.
Hát nem tudom te miket nézel, de az auto motor und sport csatornán a teszteken az összes német autó jóval jobban gyorsul, mint a gyári adat…
Ezért bezzeg nem perel senki csak a hülye co miatt…:)
“A német autóknál” …. eltévesztetted a házszámot.
Ez az Audi sport részlege. Jó nyilatkozat, egyértelművé teszi végre a helyzetet. A C5 2,7 biturbo benzines Allroadra is 7,4 és 7,7 szerepel (kézi, tiptronic) aztán a valóságban gyári állapotban jóval gyorsabbak, 7 körüliek hűvös időben, emelt töldőnyomással pedig alatta.
Az enyém egy szoft ,65-ről 1 barra emelt nyomással pedig még a régi kopott és közel kettőötvenet futott K03-as turbókkal 28 fokban 6,5-ös gyorsulásokat hozott egymás után kétszer, harmadikra 6,7-et.
Ami a youtube-on van, rendszerint vagy tuningolt, vagy gyakrabban széthullott vacak, amin karácsonyfaként világít, hogy mi nem működik. Akkor milyen lehet a motortere, hány helyen ereszthet a töltőlevegő? Nálam 9 helyen eresztett, mikor vettem és még úgy is jónak éreztem más autók után. Megcsinálva pedig hozta a fenti értékekeket.
Azért azt nem árt tudni , hogy a Német autóknál erősen optimisták a gyorsulási adatok … független teszteken még eddig pár kivételét eltekintve szinte egy sem tudta hozni agyári gyorsulási értékeket . Youtube tele van hasonló videókkal mikor több tized vagy adott esetben másodperccel is rosszabb a gyorsulásuk mint a gyári érték … Fura mód a gyári gyorsulásokat úgy mérik hogy pl diesel motor esetén is felpörgetik 2.500 -as fordulatszám fölé ” benzinesnél ez a fordulatszám még magasabb” és hirtelen lelépnek a fékről ” automata váltó esetén ” … na már most ki franc indul így el egy piros lámpától ? Ha álló helyzetből padlógázzal gyorsítunk úgy hogy előtte alapjáraton volt a motor már rosszabbak ezek a gyorsulási eredmények …
Ez már a Porsche 2,9-es motor?