A frissítéssel együtt érkezik a Hyundai Ioniq 6 sportváltozata

A Porsche tomporú elektromos Hyundai teljesen új ábrázatot kapott

Továbbra sem hétköznapi a gömbölyded Ioniq 6 megjelenése, és a formatervezők most még egy lapáttal rátettek a különcségre.

Mintha csak önmagát szórakoztatná a Hyundai a furcsábbnál is furcsább külsejű autóival. A bátor taktika eddig kifizetődőnek tűnik, akit pedig mégis elrettent a nem szokványos megjelenés, az a Kia szalonjában ugyanezt a technikát emészthetőbb csomagolásban viheti haza. A 2022-ben érkező Ioniq 6 életen derekán látványos frissítést kapott, egyúttal a sportosságra is megérett. Az első lámpát kettéosztották, a csíkszerű nappali menetfény alá, az újratervezett lökhárítóba költözött a rendes fényforrás. Hátul kevésbé drasztikus a változás, a jobb aerodinamika miatt változott a decens szárny, illetve szintén módosult a lökhárító. A Hyundai az ígéretéhez híven nem tüntette el a fizikai gombokat, sőt, még több is lett belőlük, fejet hajtva a vásárlók kérésének. A középkonzolt az ergonómia és a praktikum jegyében áttervezték, az kormányt pedig lecserélték. A sportosság felé két határozott lépést is tett az Ioniq 6. Megjelent az N Line változat, ami sokkal több (kamu) légbeömlőt tartalmazó lökhárítóval és látványos aerodinamikai elemmel készül. Az ütközők feketék, de jutott festék az ajtók aljára is, ami a magyar valóságban inkább a rohadó küszöb jelképe, Koreában a sportosságé. Nyáron várható a rendes N modell megjelenése, de erről csak egy apró részletet hoztak nyilvánosságra. Az egyik fotón jól kivehető a méretes szárny, ami egészen biztosan az N sajátja.    
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre