A Ford vicces reklámban szívatja a szélvédőfűtés nélküli autókat
A Ford fűthető szélvédői ma is a legkirályabbak
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy jó szélvédőfűtés nagy segítség. Tudja ezt a Ford is, így autóik fő téli felszereléséről csinálták meg legújabb reklámjukat.
Az autógyárak reklámosai körében egyre nagyobb divat egyéb márkák vérért szívni. A Ford bár konkrét típust nem húzott le, mégis rendesen odapörkölt a többieknek. Ablakra irányítható fűtés persze minden autóban van, de a két üvegréteg közé beépített fűtőszálakkal operáló Quickclear szélvédőfűtés a fordosok kiváltsága. Először az első generációs Scorpióban mutatkozott be, még a '80-as évek derekán, mára meg az összes modellben elérhető a szélvédőfűtés. Mi tagadás, az elektromos fűtés sokkal gyorsabb és hatásosabb, mint a levegős. A hideg reggel kényelméért meg nem nagy ár, hogy bizonyos szögből jövő fény hatására észrevehetőek a fűtőszálak és ettől zavaróak tudnak lenni. A videóból is kitűnik, míg a Quickclear fűtéses szélvédő pillanatok alatt leveti magáról a ráfagyott jeget, havat, a többi autónál komoly küzdelem lehet a tőlük való szabadulás.
Én reggel egy 5 literes kanna meleg vízzel ( kb. 30-40 fokos) készülök. Ezzel leöntöm a szélvédőt, a jeget leolvasztja, az üveget átmelegíti és nem fagy vissza. Az üvegnek semmi baja nincs, pedig már 10 éve így csinálom.
Nekem 2Mondeomban volt ilyen es nagyon jo volt nem zavart.
Es mikor lehuzta a parat 2esen tiszta maradt az osszes ablak.
Viszont a Fabiam 3ason is csak az elso par ablakot huzza le nagyjabol.
Es ez a porzsolosdirol eszembe jutott a Kispokos korszakom,onos esot igy szedtem le.
Neha a jeget is foleg ha befagyott a fekdobbja.
Nekem 2002-es Megane-om van, abban is van ugyanilyen fűtőszálas szélvédő. Sztem nagyon jó találmány, engem egyáltalán nem zavar. Viszont sajnos már jó néhány fűtőszál nem működik, ennek a szélvédőnek a cseréje pedig nem olcsó 🙁
Addig jo, amig nem kell cserelni a szelvedot, Autoglass futoszal-menteset tett be helyette kolleganak…
“nem nagy ár, hogy bizonyos szögből jövő fény hatására észrevehetőek a fűtőszálak és ettől zavaróak tudnak lenni.”
De, hatalmas ár, nagyon zavaró, este megtörik a fényt, világosban meg a kék ég helyett a fűtőszálak sorakozak előttem. Több száz km-es úton megfájdult tőle a szemem, majd a fejem is. Gyűlöltem. nagyon zavart, inkább vakargatom a jeget, vagy lefújom jégoldóval a szélvédőt. Soha többé nem akarok ilyen autót vezetni hosszútávon.
Szuper találmány, ez volt az az egy extra, amit mindenképpen kisírtam a főnöktől a céges autóba. Inkább lemondtam az ülésfűtésről (az utólag is beszerelhető).
Ehhez azért annyit tennék hozzá, hogy pl. az előző generációs Transit-ban is benne volt ez a kényelmi extra, de annyira nem voltam tőle elragadtatva.