A Ferrari 3,9 literes, V8-as biturbó motorja a végső győztes
A változást jelzi, hogy az eddigi lökettérfogat szerinti kategóriákat felváltotta a teljesítmény alapján felállított besorolás, hiszen a nyertesek listáján már a villanymotor is felbukkant. A végső győztes ugyan a Ferrari 3,9 literes, biturbós V8-as benzinmotorja, de a Jaguar az i-PACE-ben használt villanymotor is ott van a kategóriagyőztesek között.
Több kategóriában győzedelmeskedett
A Ferrari díjnyertes motorja 670 lóerőt nyújt, amit 8000-es percenkénti fordulatnál ad le, míg a maximális forgatónyomatéka 760 Nm. A Jaguar i-PACE ennél persze gyengébb, azonban a díj odaítélésekor nem csupán ez számít. Így sikerült az elektromos motorok és a legjobb új motorok kategóriájában is győzedelmeskednie, sőt a 350-450 lóerős kategóriában is az élen végzett.
Immár a villanymotorok is versenyben vannak
További kategóriagyőztesek még a Ford egyliteres, háromhengeres turbómotorja, az Audi kétliteres, soros négyhengeres TFSI motorja, a Porsche 2,5 literes turbómotorja, a Mercedes négyliteres V8-as biturbója, végül a BMW 1,5 literes, hibrid hajtáslánca.