A kompakt SUV-ok mezőnyében az E-Pace az egyik legstílusosabb
Bár nem túl régen kapott ráncfelvarrást a Jaguar E-Pace, most újabb apróságokkal bővül a kis SUV kínálata. A felszereltségi szintek fölött mostantól az R-Dynamic Black kivitel trónol, ami főleg az R-Dynamic funkcióit hozza, de kívül ízléses fekete részletekkel teszi különlegesebbé a városi SUV-ot. Például fényes fekete árnyalatra fújják az első lökhárító széleinél lévő légbeömlők kereteit, de nem hagyják ki az ilyenkor alapvető ziccert sem: természetesen a visszapillantó tükrök házai is feketék. Ezen kívül az első kerékjárati ívek mögötti szellőzőnyílás és a kocsi tetején lévő antenna is sötét színben fénylik. Szintén kötelező ilyenkor egy egyedi felnivel ellátni a különkiadást, az R-Dynamic Black matt sötétszürke 19 colos felniken gurul (bár opcionálisan kérhető nagyobb), és jár a piros féknyereg, illetve a sötétített üvegezés is.
Jól áll a kontraszt a mélyfehér karosszéria és a fekete részletek között
Hiába hívják Blacknek, igazából a teljes színpalettával rendelhető a karosszéria, amiből az Ostuni White mélyfehér árnyalatot érdemes kiemelni, ugyanis nagyon szép kontrasztot ad a diszkrét fekete külső részleteknek. De nem csak megjelenésében igyekszik levenni minket a lábunkról, igazi SUV lévén az R-Dynamic Black (és egyébként a többi E-Pace is) alapáron összkerékhajtású, és szintén széria a kilencfokozatú automata sebességváltó. De hogy a fogyasztás se legyen túl magas, amikor az útviszonyok engedik, az intelligens rendszer úgy osztja el az erőt az első és hátsó tengely között, hogy optimális legyen az energia felhasználása. Ugyanilyen takarékosságot találunk az erőforrások palettáján: akár dízel-, akár benzines motort választunk, mindképpen lágy hibridet kapunk. Szinte mindegyikük kétliteres és négyhengeres (dízeleknél 160 és 200, benzineseknél 200 és 300 lóerő közötti teljesítménnyel), egyedül a P300e konnektoros hibrid használ egy háromhengeres, 1,5 literes egységet, ami a villanymotorral együtt összesen 309 lóerőt termel 6,5 mp-es 0-100-as sprint mellett és a - gyár szerint - 2 literes fogyasztással 100 km-en. Az összes említett motorral kérhető a Black kiadás.
Alapáron 19 colos felnikkel jön az R-Dynamic Black, de lehet nagyobbat is kérni
Belül is tartogat még újdonságokat az E-Pace. Hamarosan alapáras szolgáltatás lesz a vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto, azaz bármilyen operációs rendszert is használjunk, kábelek dugdosása nélkül láthatjuk telefonunk egyes alkalmazásait közvetlenül a központi képernyőn (már persze ha van CarPlayünk vagy Android Autónk okostelefonunkon). Nem mellesleg a központi képernyő sem piskóta, 11,4 colos és hajlított érintőképernyő, amin a Pivi vagy a feláras Pivi Pro fut. A Jaguar szerint ezek az operációs rendszerek a lehető leginkább praktikusak, például a legtöbbször használt funkciók 90%-a mindössze két érintéssel előhívható.
Vezeték nélküli Android Auto és Apple CarPlay érkezik hamarosan