A Dähler megcsinálta, amit a BMW nem fog
Akár 419 lóerős a kabrió BMW M2
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A bajor gyár úgy döntött, nem lesz kabrió BMW M2. Sebaj, a Dähler kihasználja ezt és hiánypótló változattal tölti ki a tátongó palettalyukat.
Már biztosan tudjuk, hogy nem lesz kabrió kivitelű BMW M2. A gyár szerint friss modelljük túl durva ahhoz, hogy eldobja tetejét. Ezt mi is büszkén alátámasztjuk tesztünkkel. Ám a svájci Dähler tuningcég örömmel vette vállára a feladatot. Az eredmény pedig közel olyan jó, mintha a bajorok egyik gyártósoráról gurult volna ki.
Bár a Dähler nem mondta ki hivatalosan, autójuk alapját nagy valószínűséggel a 2-es sorozat kabriója adhatja. Ezt építhetik át M2-vé, ám nem a gyári 365 lóerővel és 465 Nm nyomatékkal kínálják. Két szintet ajánlanak a tunerek. Az első szinten 402 lóerőt és 580 Nm nyomatékot csikarhatnak ki a 3,0 literes sorhatosból, ami 4 másodperc alatt ér állóhelyzetből 100-ra, végsebessége pedig 290 km/h. A Stage 2 már 419 lóerőt és 610 newtonméternyi örömöt rejt magában, a csúcstempót pedig a kereken 300 km/h jelenti.
A megfelelő hangzásról rozsdamentes-acél kipufogórendszer gondoskodik, ami négy szürke véget is kapott. Ezen kívül észrevehetjük a BMW M4 tükreit és az első lökhárító is extra toldatokat kapott. A speckó felnik mögött nyolcdugattyús féknyergek feszülnek, 15,75 colos féktárcsákkal. A Dählertől ismert tizenhatféleképpen állítható független felfüggesztést és a MID beltéri multimédiát is megkapja. Utóbbi a vezetőoldali légbeömlőt cseréli képernyőre és szolgáltat hasznos információkat, mint például a víz- vagy olajhőfok. Azért, ez így elég jónak hangzik, nem igaz?