Ez már nem az az Uno, amire mi emlékszünk, ám modern luxust így sem kell várni a brazil gyártású kisautótól
Az itthon is kapható Pandával közösek az alapok, a méretei is hasonlóak
Sokaknak élhet az emlékezetében a Fiat Uno, de ezek valószínűleg már nem a legfrissebb élmények, Európában ugyanis 1995-ig forgalmaztak egy városi kisautót ezen a néven az olaszok. A most búcsúzó Unonak ehhez a modellhez gyakorlatilag semmi köze: a '90-es évek közepén ugyanis a Punto váltotta a kontinensünkön, az eredeti Unót pedig Brazíliában gyártották tovább apró módosításokkal, egészen 2013-ig. Ennek utódja volt a Fiat Novo Uno, avagy az új Uno, ami 2010-től készült a braziloknál a Fiat Panda alapjaira.
Belterében még így, a csúcsra extrázva is szürkeség uralkodik, de legalább érintőképernyőt kapott középre
Az üléskárpitok közepe világosabb, az anyósülés előtt a műszerfalon pedig ott a búcsúszéria sorszámozása az olasz lobogó színeivel megspékelve
Már ez a modell is 11 éves, így búcsúzik, de utódot nem kap, ami rengeteg brazil vásárlónak szomorú hír, hiszen csak ott 4 379 356 darabot gyártottak belőle mostanáig. Éppen ezért sorszámozott, fullextrás búcsúszériával köszön el, ami stílusosan a "Ciao" nevet kapta. A kényelemről klíma, szervokormány, LCD-képernyős műszerfal, Bluetooth rádió, centrálzár és első elektromos ablakok gondoskodnak, az összes ilyen Uno Silverstone metálszürkében virít majd a 14 colos alufelnijeivel, és természetesen a különleges Ciao logók sem maradhatnak le róla. A brazilok kedvencének utolsó példányai az 1,0 literes, etanollal is üzemeltethető, 75 lóerős erőforrással gördülnek le a szalagról.
Ha ez a széria is kifut, akkor az Uno név is nyugdíjba vonul, valószínűleg örökre