Megváltoztak az új C-HR-en a fényszórók a hűtőmaszk és a lökhárító
Természetesen az új Toyota C-HR továbbra is őrzi különleges formavilágát, amellyel könnyűszerrel hívja fel magára a szabadidő-autók iránt érdeklődők figyelmét. Azonban kicsit finomítottak itt-ott a vonalain. A kupés sziluett érintetlen, viszont a lámpatesteket átrajzolták, bár alig láthatóan, emellett új lökhárítót és hűtőmaszkot kapott az autó, amelyek a Lexus UX-re emlékeztetnek. Hátul a lámpaburák alatti rajzolat változott, illetve összekötötték a lámpatesteket egy légterelő szerű csíkkal, valamint a lökhárító alsó része változott egy kicsit a frissítés előtti C-HR-hez képest.
Összeköti a hátsó lámpákat egy légterelő-szerű csík
Az utastérben a multimédia frissült. Az Apple Carplay és az Android Auto rendszereknek köszönhetően az okostelefonokkal is párosítható az érintőképernyős kijelző, illetve a navigációs rendszer térképei az „over the air” technológiával frissíthetők, így a vezetőnek mindig rendelkezésére állnak az európai térképek legújabb változatai.
Motorfronton a kétliteres hibrid hajtáslánc a legnagyobb újdonság, hiszen ez most először választható az autóhoz.
A 184 lóerős, kétliteres, hajtáslánc mellett az 1,8 literes, 122 lóerős hibridet is továbbfejlesztették, illetve módosítottak a menetstabilizálón is, javítva a C-HR irányíthatóságán. Emellett a kétliteres hibridhez átdolgozott futómű is jár, míg a hangszigetelést mindkét változatban „megvastagították”, hogy csendesebbek legyenek utazás közben. Az új C-HR október 2-től már meg is rendelhető a hazai Toyota márkakereskedésekben.
Oldalnézetből nem változott az autó, a multimédiás rendszer pedig már Android Auto és Apple CarPlay kompatibilis