A Brabus kicsit hozzányúlt a Mercedes-Benz A 250-hez!
Így turbózták fel a Mercedes-Benz A 250-est!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Brabus sem maradhatott távol az A-osztály tuningjától, most az A 250-est vették kezelésbe.
Az autó elülső részén rögtön szembeötlik egy két darabból álló légterelő, ami a lökhárító alsó részéhez van tervezve. Emellett a vízszintes merevítő fölött helyet kapó két Brabus elem kialakításuknál fogva a légáramlatot is a megfelelő helyre irányítja. A hátsó részen a tetőn helyet kapó méretes légterelő javítja tovább a járgány aerodinamikai egyensúlyát. Továbbá olyan módosítások ötlenek szembe, mint például a sport kipufogórendszer.
Ami a kerekeket illeti, azokból 17, 18, 19, és 20 hüvelykesek is rendelkezésre állnak. A Brabus Monoblock könnyűfém keréktárcsák uralják a látványt, a legnagyobb elérhető opció a 8,5x20 hüvelykes felni, a kerekek nem csak eltérő méretben, három, egymástól jól megkülönböztethető dizájnban választhatók: Monoblock F, R és T. A gumik szintén a teljesítményre lettek kihegyezve, így legfeljebb 235/30 R20 gumiabroncsok érhetők el a Continentaltól, a Yokohamától és a Pirellitől.
Az utasfülke stílusának finomra hangolása is megtörtént: alumínium pedálok, velúr padlószőnyegek, rozsdamentes acélból készült lámpatestek háttér-világítású Brabus emblémával mind-mind megtalálhatók. Ezen kívül, azok akik a kárpitozásra is kényesek, bármilyen színben-dizájnban kérhetnek Mastik bőr és Alcantara kárpitozást.
A motort tekintve egyelőre csak a Brabus PowerXtra B 25 S van raktáron, ami egy 2 literes – négyhengeres benzinmotor, mintegy 30 Nm-mel nagyobb nyomatékkal, mint ami a Mercedes-AMG A 35-öt jellemzi. 5,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, míg a csúcssebessége 250 km/h. A dízel változat nem fog elmaradni, ám jelenleg még fejlesztés alatt áll.