Nemrég még csak nem hivatalos orosz
grafikai utómunka alapján lehettek elképzeléseink[/url], hogy milyen is lesz az új C Merci, most viszont a Motor1 kémfotóinak hála már a valóság nagy részét is megismerhetjük. Egy dolog biztos, eddig ezek a legjobb kémfotók a W206-osról. Jól látható, hogy a lencsevégre kapott autó az álcázatlan részeken szinte teljesen megegyezik a Kolesa emberei által készített digitális munkával. Nagy különbségeknek egyedül az ajtókon végigfutó ívek és a motorháztető domborulásai mondhatók.
A jelenleg közölt kémfotókon az látható, ahogy az alig álcázott C Merci a gyár területéről egy kapun kihajt, majd jobbra fordul, így az autó elejéről, bal oldaláról és hátuljáról is remek fotók készülhettek.
Megfigyelhető, hogy az összes kép egyszerre, egy helyről, ráadásul egy mozgó célpontról készült, így a fotósnak esélye sem volt az apróbb részleteket közelről is lekapni (Fotók: Motor1)
Mivel az autó oldala majdnem teljesen borítatlan, így jól látszik, hogy az ajtók domborulatai egyszerűbbek lesznek, a felső törés a krómozott kilincsek fölé kerül, az alsó ív pedig szinte változatlan marad, és az autó hátulja felé haladva egyre emelkedik. Az autó motorháztetején a két szélső törés a lámpák vonalát hangsúlyozza ki, a megszokott középső él helyett pedig két hosszirányban végigfutó kidomborodást láthatunk.
Az új C-osztály a koronavírus-intézkedéseket szem előtt tartva továbbra is az orrát eltakaró maszkot visel nyilvános helyeken, ám így is akad bőven látnivaló.
Valószínűleg az európai vevőknek kedvez például a hűtőrács, ami első ránézésre szembemegy a trendekkel, és nem növekszik drasztikusan az elődmodellhez képest. A lámpák természetesen kikukucskálnak a maszk alól, így egy - a frissebb Mercedes modellekről már ismerős - modern kinézetű ledes fényszórópárt várhatunk.
Az autó hátulja sem bújt még elő teljesen, de jól kivehetők a vízszintes lámpatestek és a viszonylag magas hátsó lökhárító. A kipufogó továbbra is a lökhárító alatt bújik meg, látható helyen pedig valószínűleg csak kamuvégekkel találkozhatunk majd.
A beltérről sajnos nem készültek közelebbi képek, így nincs új információ a jelenlegi legfrissebb, nagyrészt eltakart műszerfalat ábrázoló korábbi kémfotókhoz képest. Aki lemaradt volna, a jelentős takargatás ellenére is egyértelmű az S-osztályéhoz hasonló középkonzol, valamint a jelenlegi C-osztályétól jelentősen eltérő vonalvezetés. Eltűnik a tabletszerű infotainment kijelző is, az új kezelőfelület lejjebb kerül, alá pedig egy érintőképernyős klímavezérlőt várhatunk.