Első ránézésre majdnem figyelmen kívül hagytam a legújabb BMW kémfotókat, aztán észrevettem az első lámpák szokatlan helyét. Ez tipikusan olyan dolog, hogy sohasem tűnik fel, de ha egyszer mégis, akkor onnantól nem tudod nem látni, és csak röpködnek a kérdések. Vajon milyen lenne álca nélkül? Ez megint a növekvő kínai piac hatása? Talán biztonsági oka van, hogy oda tették? Netán valakinek a tervezőasztal mellett PT Cruiser és C4 Cactus látomása volt? Egy biztos, az a fényszóróelhelyezés igen rendhagyóra sikerült.
Ha viszont figyelembevesszük, hogy a BMW i7 álcázott változatán már szeptemberben hasonló stílus tűnt fel, akkor lehetségessé válik, hogy a lejjebb elhelyezett, szögletes fényforrások jellemzik majd a márka következő generációs modelljeit. Lehetséges továbbá az is, hogy inkább azért hasonlít ennyire az i7 és az X7, mert utóbbi is kapni fog majd elektromos hajtásláncot.
Megjegyezném a nagy meglepődések közepette azt is, hogy nem teljesen újdonság az alacsony és szögletes fényszóró a BMW háza táján. A márka korábbi autói közül az eredeti M1 például pont a téglalap alakú, lent elhelyezett lámpáitól kapta ikonikus arcát, bár ott egy pár felnyíló rejtett fényszóró kiegészítéseként funkcionáltak csak.
Az autó hátulján nem sok újdonságot látni, lehetséges, hogy mindez csak az álca miatt van így. Ennek ellenére apróbb változtatásokra mindenképp számíthatunk, a maszkolás ugyanis biztosan okkal került fel a kocsi hátuljára.