9200-as fordulat és 242 km/h? Álmaid öreg Hondája az Autobahnon!

1,8 literes szívómotor, VTEC, pillekönnyű karosszéria: videón, hogy mire képes padlógázon!

Újabb érdekes végsebesség-tesztet találtunk: ezúttal egy Honda Integra Type-R állítja szembe az autógyártás fénykorát a modern, túlsúlyos, túlelektronikázott, turbós konzervdobozokkal. Mutatjuk a videót az ordítva forgó japán csodáról!

Nem tudom, hogy ti mit éreztek, amikor megláttok egy Integrát, de amennyiben hirtelen végtelenre nőne a projektautó-büdzsém, akkor az elsők között kerülne a gyűjteményembe egy ilyen Honda. A végtelenségig forgó szívómotor, az időtálló, kellően vad, mégis egyszerű formaterv és a mai szemmel hihetetlenül könnyű karosszéria egy olyan kombinációt ad, amit a modern autókkal egyszerűen nem lehet reprodukálni. Ha kíváncsiak vagytok a 9200-as percenkénti fordulatszám hangélményére, 242 km/óránál, a sofőr szemszögéből, a német autópálya sebességkorlátozás nélküli szakaszán, akkor itt az idő rápillantani az alábbi videóra!
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?