Újabb SUV-val bővül a BYD kínálata, ezt is egy vízi állatról nevezték el
Nem először jelenik meg a "fóka" (Seal) nevezék a BYD palettáján, hiszen hazánkban is elérhető a Seal, illetve annak SUV testvére, a
Seal U. Az újonnan bemutatott modell hivatalosan a Sea Lion nevet kapta, és lényegében egy SUV-kupé, amelynek csomagtér-ajtaján a gyártó ígéretét betartva már csak a BYD embléma látható, és nem a "Build Your Dreams" felirat.
A BYD új SUV-kupéja 4,83 méter hosszú, 1,93 méter széles, 1,62 méter magas, a tengelytávja pedig 2,93 méter
A fényszórók és a hátsó lámpák is a BYD Sealről lehetnek ismerősek
Elöl egy 58 literes csomagteret (frunkot) alakítottak ki, a hátsó kerek 500 literes
A műszerfal a nálunk "klassszikus" BYD kialakítást kapta. A négyküllős kormány mögött egy digitális műszeregység, mellette a 15,6 colos központi érintőképernyő található. A középkonzolra a már szintén ismerős kristály irányváltó került. Ahogy a korábban megjelent Seal modellekben, úgy ebben is adott a hangvezérlés, amellyel akár a hangulatvilágítás is állítható - 128 árnyalat közül lehet választani. Itt is megtalálható az NFC-s nyitás/zárás, de még karaoke rendszert is integráltak a Sea Lionba.
Elegáns kialakítást kapott az utastér
A műszerfalon jelen esetben is a 15,6 colos kijelző a hangsúlyos
Motorfronton összesen négyféle variáció közül lehet választani. A kétkerék-meghajtású modellek 227, illetve 308 lóerővel érkeznek, míg az összkerekesek 215, illetve ugyancsak 308 pacival. Akkumulátorból ezzel szemben kettőt kínálnak, egy 71,8, illetve egy 80 kilowattórásat, kiviteltől függően 550 vagy 610 kilométert tehet meg egy töltéssel a Sea Lion. A gyártó állítása szerint 180 kilowattos gyors töltőn mindössze 25 perc alatt képes 10-ről 80 százalékra rúgni a töltöttséget. A BYD azt is elárulta, hogy a modell végsebessége 225 km/óra, álló helyzetből pedig modellvariánstól függően 6,7-7,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. Egyelőre csak Kínában értékesítik majd, az indulóára 189 800 jüan, vagyis forintba átszámítva nagyjából 9,5 millió forint, míg a csúcsmodell kicsivel 12 millió forintnak megfelelő kínai valutáról indul.
Valószínű, Európában is lenne rá kereslet, de egyelőre csak a kínai forgalmazás biztos