Az utcai Supra versenyautóvá alakított változata népszerű a sportcsapatok körében, nemrég a századik ügyfélautó is gazdára talált
Az újkori Supra nem csak a lakossági vásárlók körében népszerű, a versenycsapatok is előszeretettel választják a GT4-es versenyosztályban. A Toyota nemrégiben szállította le a századik, kifejezetten erre a célra épített Suprát, ezt pedig egy különkiadással ünneplik. A GR Supra GT4 "100 Edition" névre keresztelt modell kizárólag plazma narancssárga színben készül. A versenyautóhoz képest némiképp átszabták a jeles alkalomra épített Suprát, így nem rendelkezik GT4-es homologizációval, kizárólag pályanapokon használható. A 450 lóerős éles versenygéphez képest a motorháztetőn nagyobb szellőzőnyílásokat hagytak, valamint az ünnepi verzió elején extra aerodinamikai elemek felelnek a több leszorítóerőért.
Nagyjából megegyezik a GT4-es géposztályban futó testvérekkel, viszont néhány elemet megváltoztattak a mérnökök a jobb aerodinamika érdekében
A 84 milliós Suprához már külön takaró is jár, hogy két pályanap között óvni tudják a tulajok a portól
Az utastérben mindkét ülésen plakett hirdeti a különleges Supra létrejöttének miértjét, ezentúl azonban semmiben sem különbözik az éles versenyautóhoz képest a belső tér.
Az üléseken is megemlékeznek a limitált szériás Supra apropójáról
Persze az autó más pontjain is feltűnnek a plakettek
A GR Supra GT4 "100 Edition" különlegessége, és ritkasága miatt borsos árcédulával büszkélkedhet, hiszen 220 ezer eurót, avagy nagyjából 84 millió forintot kell kifizetni annak, aki az egyik legkülönlegesebb Suprát szeretné a garázsában tudni. A modellből viszont nem vásárolhat akárki, mindössze három készül belőle, egy Európának, egy Észak-Amerikának, és egy Ázsiának jut.
A háromliteres, hathengeres motor hangját kipufogófojtás nélkül élvezhetik a szerencsés tulajdonosok
Európába mindössze egyetlen példány érkezik a különlegességből