Külsőre nincs sok változás a G-Power BMW X6 M-jén, a motor azonban már nem önmaga
Vannak, akik sosem tudják azt mondani, hogy elég. A G-Power évtizedek óta az ilyen ügyfelekre épít, akiknek minden évben a legfrissebb BMW modellekhez készült tuningszettekkel kedveskednek. A legújabb egy eszelős összeállítás, pontosabban indokolatlan méret óriási erővel párosítva. A BMW X6 M Competition csomagos verziójához nyúltak hozzá, pontosabban nyúlnak hozzá, ha valaki megrendeli valamelyik csomagot a három közül. Az első szinten csak a motorvezérlőt programozzák át és szoftveresen emelik a 4,4-es biturbó V8-as erejét 625-ről 700 lóerőre és 850 Nm nyomatékra, ami plusz 75 lóerő és 100 Nm nyomaték csak szoftverből előtúrva, és még van két szint.
A szoftveres tuning után a kipufogórendszert is kicserélik, amivel elérik a 750 lóerőt
Turbócserével már 800 lóerős és 950 Nm nyomatékú lesz a 4,4-es V8-as
A második csomaghoz már kicserélik a kipufogórendszert, a titán elemekhez pedig új leömlők is tartoznak. Ezzel a csomaggal elérik a 750 lóerőt és a 900 Nm nyomatékot, a brutális erőtől pedig még mindig van feljebb. A harmadik csomag esetén nem csak a szoftveren és a kipufogórendszeren változtatnak, de kicserélik a hengersorok közé épített két turbófeltöltőt is. A teljes tuning végeredménye 800 lóerő és 950 Nm nyomaték. Emellett a váltó programozásán is változtatnak, ami 300 km/h fölé emeli a végsebességet a tuningolt X6 M-nél. Ültetett futóművel, 23 colos felnikkel és nagy teljesítményű utcai sportgumikkal gurulhat ki a műhelyből, ha a megrendelő igényt tart rá, nagy valószínűséggel nem fogják kihagyni.
Turkálnak a váltó szoftverében is, hogy elérhesse a 300 km/h-t, leültetik és 23 colos felniket raknak rá, ha a tulaj kéri
Bmw – az impotensek és merevedési zavarokkal küzdők márkája. Ebben keménynek érzik magukat, potencia nélkül is.