8 újdonsággal támad idén az Opel!

Visszakapaszkodna az Opel a 9. helyről a dobogó felé

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tavaly a 9. lett az értékesítési rangsorban az Opel 5206 eladott gépjárművel és 4% fölötti piaci részesedéssel. Idén szeretnének innen felfelé mozdulni a ranglistán, amihez óriási segítség lesz a 8 új modell, köztük az Astra kombi.

Tavaly kevés újdonsággal szolgált az Opel, ám a már bejáratott és ismert modellek piaci szereplése egészen szépen alakult. A még megújulás előtt álló Corsa a kategória másodikjaként zárt és legsikeresebb hazai Opel modellként 1278 darabos eladást ért el, megelőzve az ugyancsak növekedést produkáló Mokkát (928 db) és a harmadik Crossland modellt (822 db)
Hirdetés
Fontos kiemelni azt is, hogy a szintén megújulás előtt álló kishaszonjármű kínálattal az Opel ötödik helyen végzett a hazai értékesítési rangsorban, ami 1407 eladást jelent. Ilyen alapokra építkezve és a márka történetében kiemelkedő számú nyolc új modell bemutatkozásával jelentős előrelépésre számít 2024-ben a márka. „Már az első félévben repülőrajtot szeretnénk venni. Ehhez az első két újdonság, a megújult Corsa és a nagyon várt Astra Sports Tourer ad biztos alapot. Mindkét modell nagyon versenyképes árakkal rajtol a magyar piacon: A Corsa induló ára éppen hatmillió forint alatt van az Astra kombi esetében pedig az ötajtós változathoz képest szerény, mindössze 300 000 forintos felárat érdemes kiemelni. Új arculattal, megújult belsővel és műszaki tartalommal a második negyedévre várjuk az Opel kishaszonjárműveit és az újdonságok sora itt még nem ér véget. A második félévben teljesen új – más néven is futó – utódja érkezik a Crossland-nek és a Grandland-nek, mindkettő teljesen elektromos és hibrid változatban. Az Opel premierek sorát a megújuló Mokka zárja” - mondta Rosta Gergely országigazgató.
Hirdetés
2024-ben kiteljesedik az Opel elektromos kínálat is: valamennyi modellnek – legyen az személyautó vagy kishaszon jármű – az év végéig lesz teljesen elektromos változata. Az új, február elején életbe lépő hazai elektromos autó támogatási pályázattal nagyon sok céges vásárló számára elérhetőbb lesz a villanyautózás. "Ezzel a törekvéssel összhangban az Opel célja az, hogy minden szegmensben izgalmas és versenyképes alternatívát kínáljunk, légyen szó akár személyautóról, akár kishaszonjárműről. Erre meg is van a lehetőségünk, hiszen elektromos modelljeink palettája az egyik legszélesebb a piacon, van is készletünk az országban, illetve gyári rendelés esetén is újra a chiphiányos időszak előtti, normális szállítási határidőket tudunk vállalni. Az idei esztendőben minden adott ahhoz, hogy az Opel Magyarországon szintet lépjen. Fontos – és az Opel szempontjából sikeres – szegmensekben érkeznek az újdonságok, amelyek értékesítését kompetitív árazással és a tavalyinál is erőteljesebb marketing és média kommunikációval akarjuk támogatni. A siker majd nyilván az eladási számok emelkedésében és az Opel piaci részesedésének növekedésében lesz mérhető” – foglalta össze várakozásait Rosta Gergely, a márka országigazgatója.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?