755 lóerővel itt a valaha volt legerősebb Corvette
Az új Corvette ZR1-nél erősebb gyárilag még nem készült
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az új csúcs Corvette több mint 330-cal képes száguldani, a légterelői hatalmas leszorítóerőt termelnek. A bátrabbak akár hét fokozatú kézi váltót is kaphatnak hozzá.
Megérkezett az új csúcs Corvette, mely erősebb, mint bármelyik elődje. Az új ZR1 6,2 literes kompresszoros V8-as motorja 755 lóerővel gyilkolja a hátsó tengelyt, de mégis a legmeglepőbb, hogy a Chevrolet ehhez még kézi váltót is kínál, méghozzá hét fokozattal. Persze van automata is, az normál bolygóműves és nyolc fokozatú. A bődületes erőt közel ezer Nm nyomaték is támogatja, a jövőre piacra kerülő, már 2019-es modellévű Corvette ZR1 pedig megfutja a 210 mérföld/órát, vagyis a 337 km/h-t is.
Kívülről sem egyszerű, másak a lökhárítók, elöl hatalmas légbeömlőket kapott és mindegyik valóban át is ereszti a levegőt, hogy hűtsék a hatalmas motort. A légterelői sem csak díszek, elöl is van egy jókora a lökhárító alján, a hátsó pedig kétféle verzióban kérhető. A Low Wing csomag részeként a hátsó szárny alacsonyabb, ebben az összeállításban képes elérni a végsebességét és így 70%-kal több leszorítóerőt termel, mint egy mezei Z06-os. A ZTK Performance csomagban egy magasabb hátsó szárny, egy szett Michelin Sport Cup 2 utcai sportabroncs és áthangolt Magnetic Ride Control rendszer kerül az autóra, így érhető el a maximális stabilitás és tapadás.
Különleges színcsomagot is kínálnak a Corvette ZR1-hez, a Sebring Orange Design szettben a nevét adó szép fényezés, narancs féknyergek és apró kiegészítők szerepelnek. Bent ilyenkor nem túl élénk narancs varrásokkal találkozunk, valamint bronzszínű matt alumínium kiegészítőkkel is. Bent ezen túl lehetnek fűtöttek és szellőztethetőek a Napa bőrbevonatú ülések, karbon berakású lehet a kormány a feláras prémium hifit pedig a Bose szállítja.