700 lóerős lett a Manhart BMW X5-öse
Tovább növelte a BMW X5 M teljesítményét a Manhart
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Manhart Performance bemutatta saját tuningcsomagját, melynek elsősorban a BMW X5 M tulajdonosok örülhetnek.
Komoly teljesítményt és menetdinamikát nyújt a BMW X5 M, erről mi magunk is meggyőződtünk a tesztje során. Sokaknak a gyári 575 lóerő sem elég. Ők örülhetnek most, hiszen a Manhart egy komoly tuningcsomagot készített el a bajor SUV-hoz, ami gyári nevén persze SAV (Sports Activity Vehicle). A mérnökök a motorvezérlő elektronika átprogramozása mellett új leömlőket és egy komplett sportkipufogórendszert építettek az autó alá. Ennek eredményeképpen a V8-as duplaturbós teljesítményét 700 lóerőre tornászták fel, melyhez 900 Nm forgatónyomaték társul. A gyorsaság szerelmeseinek kedvéért a végsebesség-korlátozást is eltávolították, mostantól akár 315 km/órával is hasíthatunk a 2,3 tonnás szörnyeteggel.
Akinek ez sok lenne, választhat egy kisebb csomagot, mellyel "csak" 640 lóerőre nő a teljesítmény. A megfelelő tapadásról Vredestein Ultrac Vorti gumik gondoskodnak, elöl 22 colos 295/30, hátul 335/25 méretű papucsokkal kapaszkodik az aszfaltba a Manhart-féle X5 M. A megfelelő úttartásról nemcsak az abroncsok, hanem a H&R rugók rugók is gondoskodnak. Használatukkal 35 mm-rel került közelebb az aszfalthoz az X5 M hasa. A beltér sem maradt változatlanul: új a logó a kormánykeréken, friss műszerfalbetétek is említhetők, az egyik légbeömlő helyére pedig egy AWRON kijelző kerülhet, amely a legfontosabb járműinformációk megjelenítésére szolgál.
Olvasni nem tudsz , vagy csak a görényszagtól könnyezik a szemed
Tényleg így történik? Mesélj már még erről sokat? Hátha kiérnek érted addig a fiúk a fordított kabátoddal.
Ez a másik fél tájékozatlanságából fakad. Nyugodtan világosítsd fel, hogy egy tuningcég vette kezelésbe a jószágot, és rátette az emblémáját. A tuningcégek nagy részét azért egy átlagember nem biztos, hogy ismeri, esetleg csak azt a néhány nevesebbet.
Szerintem laikus szem is láthatja, hogy nem koppintásról van szó(ezt nem értem, miért hoztad fel – tudod, mi a „lemásolt sz*r”? A Shuanghuan CEO: de az is számos részletében elkülönül az X5-östől: na, ott lehet magyarázkodni:).
100 %-ban kivehető az alanyként használt modell itt is – a konkrét modellnél a BMW-vesék(nem kisebbek, nem nagyobbak, mint az eredetin és eltorzítva sincsenek), a Brabus-Mercinél is egy az egyben ott van a Merci-hűtőrács, csak sportos arculatot kapott, mivel az már nem „elegáns autó” többé, hanem egy „állat”:)
110%-ban pótolja az impotenciát :)))
Van vmi igen, de elég kellemetlen lehet mikor magyarázkodnod kell, hogy nem egy kínai lemásolt szarod van, hanem ez bizony az amire gondolsz, csak sokkal erősebb, ezért más érted?? 😀 xD
Szigorú.
Ha veszel egy X5-ös BMW-t , (már az is pénzkidobás) , akkor az első piros lámpánál beugrik melléd egy fegyveres , lehúz a számládról 40 millát , körülbelül ennyit ér ez a tuningolt szuper ízléses szuper erős szuper …
A tuningcégek úgy gondolják, hogy adtak az autóhoz egy olyan fűszerezést, amivel a felpiszkált autó annyira túlmutat az alapként szolgáló autón, hogy a továbbiakban az nem viselheti az anyacég logóját. Szerintem ebben van is valami.
Sosem fogod elérni a milliárdosok magas szintű szuperül kifinomult ízlésének kielégíthetetlenül magas röptét .
Olyan gagyi mikor az ilyen tuning cégek leveszik a jelet a kocsi elejéről, hogy az övéket tegyék a helyére. Már a S Merci Brabus tuningnál is tiszta kínai feeling volt az a B betu a kocsi elején 😀