![](https://www.autonavigator.hu/wp-content/uploads/2025/01/P90585151_highRes_the-new-bmw-ix-xdriv-800x533.jpg)
Ahogyan az egy ráncfelvarrásnál lenni szokott, a BMW némiképp módosított az iX frontrészén. A megosztó "hűtőmaszk" formája nem változott, viszont a benne lévő díszítést átrajzolták, illetve opcionálisan már itt is elérhető a világító kontúrvonal - ez a csúcsmodellnél alapáras. A lámpatesteket is átrajzolták, a nappali menetfények a Neue Klasse tanulmányautókon látottakra hajaznak. Szintén új az első és a hátsó lökhárító is, de az autó nagy egészére összességében elmondható, hogy kevesebb a fényezetlen, feketén hagyott elem.
![](https://www.autonavigator.hu/wp-content/uploads/2025/01/P90585177_highRes_the-new-bmw-ix-xdriv-800x800.jpg)
A legfontosabb változások viszont a műszaki téren történtek. Háromféle hajtáslánccal lehet majd rendelni az iX-et, ezekben közös az összkerékmeghajtás. A belépő szintet az xDrive45 jelenti, amely 408 lóerővel kecsegtet (ez 82 lóerős előrelépés a korábbiakhoz képest), a 0-100 km/óra érték pedig 1 másodperccel kedvezőbb, 5,1 másodperc. A szoftver elektronikusan 200 km/órára korlátozza a végsebességet. Az akkumulátor hasznos kapacitása mintegy 30 százalékkal nagyobb, számszerűsítve 94,8 kilowattóra, amely 490-602 kilométeres hatótávot tesz lehetővé. AC aljzaton maximum 22 kilowattal, míg DC töltőn 175 kilowattal képes felvenni az aksi az áramot.
![](https://www.autonavigator.hu/wp-content/uploads/2025/01/P90585150_highRes_the-new-bmw-ix-xdriv-800x533.jpg)
A modellpaletta közepén az xDrive60 nevet viselő kivitel helyezkedik el. Itt már 544 lóerőt kínál a technika, a 0-100 km/órás vágta 4,6 másodperc alatt teljesíthető, viszont a végsebességet ebben az esetben is 200 km/órára korlátozták. Ebbe a verzióba 109,1 kilowattórás akkumulátor kerül, ezzel a BMW állítása szerint 563-701 kilométer teljesíthető két töltés között. A telepet itt már 195 kilowattal is lehet tölteni, de ugyanúgy adott a 22 kW-os AC opció is.
![](https://www.autonavigator.hu/wp-content/uploads/2025/01/P90585149_highRes_the-new-bmw-ix-xdriv-800x533.jpg)
A kínálat csúcsát pedig az M70 xDrive képviseli. A közlemény szerint 659 lóerő és 1100 newtonméteres nyomaték leadására képes, a 0-100 km/óra érték pedig mindössze 3,8 szekundum, míg a végsebesség 250 km/óra. A hasznos akkukapacitás a csúcsmodellnél 108,9 kilowattóra, amely 521-600 kilométeres hatótávot ígér. Hasonlóan az xDrive60-hoz, ez a csomag is maximum 195 kilowattal tölthető DC oszlopon. A frissített kivitelek magyarországi árait egyelőre nem hozták nyilvánosságra.
![](https://www.autonavigator.hu/wp-content/uploads/2025/01/P90585160_highRes_the-new-bmw-ix-xdriv-800x533.jpg)