Vengás a látványosan emelkedő övvonal és a kilincs is, a jellegzetesen tigris-, azaz Kiás-arcú Picantón
Jól bevált eszközzel, az információk apránként csepegtetésével tart folyamatos dobpergést márciusban bemutatkozó friss kisautója körül a Kia. A Picanto skiccei, majd első fotói és egy-egy belső részlete után immár gyári forrásból is látható teljes műszerfala. A márka többi modelljéből ismerős kormánykerék itt két küllős, a műszerek megszokott módon mély csövekbe kerültek, szerepelhet automata légkondi, az USB-csatlakozós CD-rádió alapárasnak ígérkezik. A csomagteret a mostaninál 27 százalékkal nagyobbnak, azaz 200 liternél is nagyobb alapméretűnek mondják, a hossz és a tengelytáv együttes növeléséből tehát nem csak az utastér profitál. A motorpaletta 1,0 literes, 69 lóerős, háromhengeres alapgépe az alap benzines mellett E85-bioüzemanyag fogadására képes flex fuel és földgázos, bi-fuel verzióval is készül, az 1,2 literes 85 lóerős csakis benzinnel itatható. A kisebbik gép kombinált fogyasztása 4,2, a nagyobbiké 5,9 l/100 km. Mindkettőhöz elérhető a Kiánál ISG-néven futó Stop/Start-rendszer, mellyel az előbbi értékek 4,1 és 5,6 l/100 km, a szén-dioxid emissziók 95 és 105 helyett 90 és 100 g/km-esek. Mindkét motorhoz 5 fokozatú manuális váltó jár alapáron, de felárért 4 fokozatú automatával is kérhetők.
Fémes csík helyett színes betétekkel is készülhet a vezető felé forduló középkonzolos műszerfal
Az új Picanto ellátmánya a miniautók között szokatlanul gazdag. Sok egyéb mellett LED-es menetfény, gombos motorindítás, kulcs nélküli nyitórendszer és piactó függően 6 vagy akár 7 légzsák is szerepelhet. Hogy az alapárban mi foglaltatik benne, arról egyelőre nincsenek hírek, ahogyan az árról sem. Utóbbiakra legalább a márciusi, a Genfi Autószalonon esedékes nemzetközi debütálásig vagy akár még tovább, a hazai piacra lépésig várni kell.