671 lóerős villanyautó készül a Giuliából

Elektromos versenyautót faragnak az Alfa Romeo csodás szedánjából

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egészen meglepő a 2020-ban startoló ETCR versenysorozat harmadik bejelentkező indulója. Igaz, a Giulia versenyautóval nem gyári csapat fog indulni.

Érdekes fotót osztott meg Instagram oldalán a Romeo Ferraris műhely, egy új versenyautót mutattak. A monzai műhely az, amelyik a Giulietta TCR versenyautókat is készíti, ez az ő asztaluk, ám a szokásostól eltérően most nagyobb és hátsókerékhajtású versenyautót készítenek. A csodás Giulia szedánból készül versenyautó, méghozzá a jövőre startoló ETCR versenysorozatban való szereplésre. Ez az, amire a Hyundai és a Cupra is készített versenyautót, és ez az a sorozat, melyben csak elektromos hajtású autók szerepelnek, a Giulia ETCR is ilyen lesz.
Hirdetés
Az ETRC versenyautók technikája, a motor, az egyfokozatú váltó, az inverter és az akkumulátor adott, de minden csapat úgy építi be az autóba, ahogy a legjobbnak látják. A Romeo Ferraris természetesen hátsókerékhajtásúra építette a Giuliát, a villanymotor állandó teljesítménye 300 kilowatt, vagyis 402 lóerő, csúcsteljesítménye viszont 500 kilowatt, vagyis 671 lóerő, az akkumulátor csomag 65 kWh-s. A Romeo Ferraris egyelőre a harmadik csapat, mely jelentkezett ETRC versenyautóval és egyelőre az egyetlen, mely nem gyári támogatással indul.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?