660 ló elég lesz? Készül a G-Power 8-asa!
Temérdek tartalékot ás elő a G-Power a BMW motorjaiból, az M850i van terítéken
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Két teljesítményszinten növeli a G-Power az M850i teljesítményét, a várható adatokat már közzé is tették, erősebb lesz, mint az M5 Competition.
Hagyomány a G-Powernél, hogy a legfrissebb BMW modelleket azonnal a garázsba tolják és megpiszkálják minimum a vezérlőegységet. Temérdek tartalékot hagy a BMW a motorjaiban, amit a G-Powernél mesterien csalogatnak elő évtizedek óta, most persze az egyik legfrissebb modellen dolgoznak, ami nem más, mint a pompás és bitang erős M850i xDrive. Az új kupé motorja egy 4,4 literes V8-as a hengersorok közé épített két turbófeltöltővel lélegeztetve, ami alapból, katalógusérték szerint 530 lóerőt és 749 Nm nyomatékot teljesít.
A G-Power egyelőre nem részletezte a megoldásait, de a BMW Blog kiderítette, mire lesz képes a 8-as náluk. Általában a vezérlőelektronikát módosítják, hogy több levegőt és üzemanyagot kapjon a motor, több esetben még új alkatrész sem kerül a motorba, de az erősebb átalakításoknál már a szívócsöveket, a légszűrőt, valamint a kipufogórendszert is módosítják.
Az M850i két teljesítményszinten lesz elérhető náluk, egy 611 lóerős és 850 Nm nyomatékú, valamint egy 660 lóerős és 890 Nm nyomatékú verzióval.
Azt egyelőre nem árulták el, mennyire lesz gyors, de az sejthető, hogy a gyári M8-nál, de akár még az M8 Competition-nél is fürgébb lehet, az viszont biztos, hogy a gyári 250 km/h-s limitert is alapból kiütik belőle.