650 lóerősre pumpált BMW X6 M a G-Powertől
G-Power teljesítménynövelést kapott a BMW X6 M
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A 30 éves múltra visszatekintő német tuningcég ezúttal a bajorok terepkupéjából csinált büntetőgépet.
A G-Power név bizonyára sokaknak ismerősen hangzik, ha jártasak a tuning világában. Nem kisebb teljesítmények köthetőek hozzájuk, mint 7 sebesség-rekord, köztük a híres M5 Hurricane 372,1 km/órás sebességcsúcsa. Ezúttal a minap tesztelt második generációs BMW X6 M-re fókuszáltak.
Azoknak, akiknek nem lenne elég a 4,4 literes biturbó V8-a 575 lóereje és 750 newtonméter nyomatéka, a G-Power hozzáadott 75 lóerőt és 80 Nm-t az amúgy sem gyenge teljesítményhez. Így a pacik száma 650-re, a nyomaték pedig 830 Nm-re ugrott. A Bi-Tronik 5 V1 plug & play erőmodul a gyári elektronikához hasonlóan csak üzemmeleg motornál engedi a maximális teljesítmény kiaknázását, így a G-Power rendszere csak a megfelelő olajhőmérséklet elérésekor kapcsol be. A teljesítménynövelésen felül a szakemberek eltávolították a csúcssebességet szabályozó elektronikát, így 250 km/h helyett már 300 km/h felett is képes száguldani a bajor SUV, pontosabban SAC, hiszen a BMW Sports Activity Coupe névvel illeti az X6-ost.
A teljesítménynövelő modul ára 3 500 euró (közel 1,1 millió forint), míg a leszabályzás kiiktatása további 668 euró (bő 200 ezer Ft). Akik még többet kívánnak fizetni, a 23 colos HURRICANE RR könnyűfém felniket is megkaphatják 315/25 ZR23 méretű nagyteljesítményű Michelin gumikkal, szolid 8 399 eurós (~2,6 millió forintos) áron.
Azért az egy kicsit vicc, hogy maga a teljesítménynövelés + sebesség korl. kiiktatás olcsóbb mint maga felnik és a gumik. Mondjuk nem nagyon csinálnak 23″-os abroncsokat sem. 🙂 márpedig a 20-21 sem éppen kicsi.