Bronzos aranyszínt kaptak a vesék keretei és a felnik, a fényezés neve Frozen Green
Olyan különkiadás érkezett a BMW-től, ami
az új M3 és M4 után könnyeket csalhat a márka rajongóinak szemébe. Ez az M5 CS, a sportlimuzin limitált szériás, még sportosabb verziója, mely már külsőre is rengeteget ígér. A fényezés neve Frozen Green, de Brands Hatch Grey színben is kérhető fényes, vagy selyemfénnyel. A CS kiegészítőelemeit ehhez a zöldhöz tökéletesen passzoló bronzos arany, szintén selyemfényű árnyalatban kapta, melynek neve Gold Bronze. A vesék keretei és a 20 colos, vékony küllős felnik is ezt az árnyalatot kapták. Ehhez és a márka sporttörténetéhez passzolóan, valamint a versenysport előtti tiszteletadásként a CS-hez alapáron adott lézeres fényszórók L-alakú menetfényei sárgán is világíthatnak köszönőfényként, vagy tompított és távolsági fényszóró mellett, ez a GT versenyautókat idézi.
Lézeres fényszóróiban sárgán is világíthatnak a nappali menetfény L-alakú ledsorai, mint a GT versenyautók lámpái
Karbon-kerámia féktárcsákat kap és az M8 Gran Coupé lengéscsillapítóit
Stílusában a beltér is elég sokat változott, az M5 és M5 Competitionhöz képest sokat veszített a luxusautós hangulatból. M-es sportkormányát Alcantara huzattal vonták be, ebből készült a tetőkárpit borítása is, valamint a kormányra karbonszálas váltófülek kerültek, az eredetieknél nagyobb méretben. Változtak az ülések is, az új M4-ben bemutatkozott karbonvázú sportülések kerültek előre, hátul pedig csupán két utasnak jut hely, nekik is tökéletesen formázott kagylóülésekben. Az ülések fejtámláján a Nürburgring Nordschleife nyomvonalát láthatjuk, ezzel is utalva arra, hogy a BMW mennyi időt tölt a fejlesztések alatt az ikonná vált versenypályán. Más elöl a középkonzol is, mint az M5-ben eddig, a könyöklőt egyszerűbbre cserélték, a tárolórekeszekből is visszavettek, mindezt azért, hogy súlyt takarítsanak meg.
Alcantara kormányhuzat, karbonvázas kagylóülések, karbon váltófülek és még a könyöklő is más, utóbbi súlycsökkentés miatt
Hátul is csak két ülés van, a fejtámlákban a Nordschleife nyomvonalát láthatjuk
Az M5 CS esetében a tömegcsökkentés az egyik legfontosabb szempont.
Nem csak a tetőlemez, de a teljes motorháztető is karbonszálas műanyagból készül, ennek belső felére pedig a modell nevét is felvésték. Karbonszálas műanyagból készültek a tükörházak, a hátsó légterelő, a diffúzor és apróbb kiegészítők is. Ezek mellett szigeteléseket és a motor burkolatát is karbonszálas műanyag idomokra cserélték, az M5 CS így 70 kilogrammtól szabadult meg a Competition csomagos M5-höz képest. Futóműalkatrészeit is áthangolták, erősebb rugókat kapott, valamint az M8 Gran Coupéból származó lengéscsillapítókat, a megváltozott tömeg miatt ezek hatékonyabban képesek ellátni a feladatukat az M5 CS-ben.
Karbonszálas műanyagból készül a motorháztető, a V8-as 635 lóerőre és 750 Nm nyomatékra képes
70 kilót faragtak a súlyából, 3 másodperc alatt képes 100 km/h-ra gyorsulni
4,4 literes ikerturbós V8-as motorját 635 lóerős csúcsteljesítményre húzták fel, ezzel a valaha készült legerősebb M-es BMW az új M5 CS. Kereken 3 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t álló rajtról, ugyanez 200-ra csupán 10,4 másodperc, mely adatok leginkább a szupersportautók között megszokottak, csúcssebességét 305 km/h-ban korlátozták. Hajtásláncában nyolcfokozatú hagyományos automata váltó dolgozik a ZF jóvoltából, mögötte M Sport differenciálművet és lekapcsolható összkerékhajtást találunk, mely automatikusan küldi az erőt az első kerekekhez, ha szükség van rá, de minden menetstabilizáló kiiktatása esetén az összes erőt képes a hátsó kerekeknek küldeni. Az M5 CS-hez megfelelő abroncsokat is választott az M divízió, nagyteljesítményű Pirelli P Zero Corsa gumikat koptat a legerősebb BMW. A menéshez megállási képesség is szükséges, ezért a CS-t mindenképp karbon-kerámia féktárcsákkal szerelik alapból piros, felárért pedig arany színű, elöl hat-, hátul pedig kétdugattyús nyergekkel.
Az M-es összkerékhajtás képes csak hátul is hajtani, ha minden felvigyázó ki van kapcsolva