Együtt a család, fejenként 625 lóerővel
Mondhatni szokás szerint az új izom-SUV-ok, avagy a BMW nyelvezetében SAV modellek szíve a 4.4 literes, ikerturbós V8-as benzinmotor, amely a hengersorok közé épített kipufogócsonk mellett megerősített főtengelyt, továbbfejlesztett turbófeltöltő technológiát, új légcsatornákat, illetve optimalizált kenési és olajleválasztó rendszert kapott. Így 625 lóerővel gazdálkodhat a sofőrje, ami 6000-es percenkénti fordulatnál érkezik. Ám a 750 Nm csúcsnyomaték már 1800-as fordulattól jön!
Azonos a 0-100-as gyorsulási idejük
Ebben persze benne van a 48 voltos lágy hibrid ereje is, bár a 8 fokozatú automatikus sebességváltó kis méretű házába épített villanymotor lóerőben csak 12 lóerő pluszt ad, ám nyomatékban már 200 Nm pluszt is tud, miközben indítógenerátorként is funkcionál. Így mindkét szabadidő-autó 3,9 másodperc alatt sprintel álló helyzetből 100 km/órás tempóra. Ehhez pedig az elektromosan vezérelt szelepekkel dolgozó, alapfelszereltségként kínált sport kipufogórendszer mély orgánuma ad méltó aláfestést.
Az új katalizátor csökkenti a benzinmotor károsanyag-kibocsátását