6,2 milliárdot fizettek a ritka Ferrariért
A Tommy Hilfiger tulaja vette meg az egyik legdrágább kocsit
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Soha nem fizettek még akkora összeget Amerikában egy autóért, mint amennyi pénzt a kaliforniai Montereyben megtartott árverésen egy kanadai üzletember adott egy nyitható tetejű 1967-es ritka Ferrariért. A mágnás 27,5 millió dollárt perkált ki.
Aukción Ferrariért, de semmilyen más típusú, közúti forgalomban használatos gépkocsiért nem fizetett még ennyit soha senki. Az eddigi aukciós abszolút árrekordot egy 1954-es Mercedes-Benz W196-os állította fel, amelyet a múlt hónapban 29,7 millió dollárért adtak el árverésen Angliában. (Erről bővebben korábbi cikkünkben olvashat.)
A napokban Kaliforniában kalapács alá bocsátott 300 lóerős, V12-es (négy bütyköstengellyel és hat karburátorral szerelt) motoros Ferrari egy 275 GTB/4 NART Spyder modell volt, amelyből összesen 10 darab készült (a NART a North American Racing Team rövidítése).
Ezt a Ferrarit csak egyetlen amerikai kereskedő árulta, az aki megrendelte. Luigi Chinetti felkérte Sergio Scagliettit és Enzo Ferrarit, hogy építsenek neki egyedi nyitott tetős verziót. A kocsik darabjáért 8 ezer dollárt fizetett. 25-öt rendelt, de csak tíz készült el.
Az RM Auctions által eredetileg 14-17 millió dollárra becsült gépkocsit a hat éve elhunyt eredeti tulajdonos, Eddie Smith észak-karolinai üzletember azonos nevű fia adta el. A vevő a Bloomberg szerint Lawrence Stroll kanadai divatmágnás, aki többek között a Tommy Hilfiger márka életre hívója és tulajdonosa. Az aukciósház sem járt rosszul, az üzlet tíz százalékától szabadította meg az eladót, azaz közel 2,7 millió dollárt keresett egy leütéssel. Ez a hatalmas összeg meglepte a szakértőket is. A licit 10 milliótól indult és már a második körben 16 milliónál tartott. Minden még létező, Pininfarina által tervezett és Scaglietti által megépített 275 GTB/4 lázba hozza a gyűjtőket, hát még az igen ritka 1967-es NART versenyváltozat. A Spyder szerepet kapott az 1968-as Thomas Crown ügy hollywoodi sikerben. A Faye Dunaway vezette kocsit 2005 augusztusában 3,9 millió dollárért adták el. A filmszerep előtt a 09437-es alvázszámú Ferrari a 12 órás sebringi versenyben kategóriájában a második lett. Hasonló Ferrarija Steve McQueennek is volt, de ő összetörte a Spydert. A rekordáron elkelt Ferrarinak csak egyetlen tulajdonosa volt, aki a bevételt most jótékony célokra kívánja fordítani.
A napokban Kaliforniában kalapács alá bocsátott 300 lóerős, V12-es (négy bütyköstengellyel és hat karburátorral szerelt) motoros Ferrari egy 275 GTB/4 NART Spyder modell volt, amelyből összesen 10 darab készült (a NART a North American Racing Team rövidítése).
Ezt a Ferrarit csak egyetlen amerikai kereskedő árulta, az aki megrendelte. Luigi Chinetti felkérte Sergio Scagliettit és Enzo Ferrarit, hogy építsenek neki egyedi nyitott tetős verziót. A kocsik darabjáért 8 ezer dollárt fizetett. 25-öt rendelt, de csak tíz készült el.
Az RM Auctions által eredetileg 14-17 millió dollárra becsült gépkocsit a hat éve elhunyt eredeti tulajdonos, Eddie Smith észak-karolinai üzletember azonos nevű fia adta el. A vevő a Bloomberg szerint Lawrence Stroll kanadai divatmágnás, aki többek között a Tommy Hilfiger márka életre hívója és tulajdonosa. Az aukciósház sem járt rosszul, az üzlet tíz százalékától szabadította meg az eladót, azaz közel 2,7 millió dollárt keresett egy leütéssel. Ez a hatalmas összeg meglepte a szakértőket is. A licit 10 milliótól indult és már a második körben 16 milliónál tartott. Minden még létező, Pininfarina által tervezett és Scaglietti által megépített 275 GTB/4 lázba hozza a gyűjtőket, hát még az igen ritka 1967-es NART versenyváltozat. A Spyder szerepet kapott az 1968-as Thomas Crown ügy hollywoodi sikerben. A Faye Dunaway vezette kocsit 2005 augusztusában 3,9 millió dollárért adták el. A filmszerep előtt a 09437-es alvázszámú Ferrari a 12 órás sebringi versenyben kategóriájában a második lett. Hasonló Ferrarija Steve McQueennek is volt, de ő összetörte a Spydert. A rekordáron elkelt Ferrarinak csak egyetlen tulajdonosa volt, aki a bevételt most jótékony célokra kívánja fordítani.
Trágyát hordani a tanyára jó lenne. hegesztenék rá vonóhorgot,csak el tudna húzni pár disznót,meg pár mázsa takarmányt.
Mivel nem túlzottan széles, ezért kényelmesen le lehet vele parkolni a Tesco parkolóban.