A GTC4 Lusso lényegében a korábbi Ferrari FF utódja, most ennek turbós változata mutatkozott be Párizsban, V8-as motorját két feltöltő lélegezteti, és 610 lóerőt préselnek ki belőle
A GTC4 Lusso mondjuk úgy, belépőmodellje a T kivitel, V12-es szívó helyett V8-as duplaturbós motort kap az orrába. Kompromisszumról viszont nem igazán beszélhetünk, mivel ez a motor is 610 lóerős. Még így is bivaly, amire a GTC4 Lusso T képes. Gyorsulásban a V12-es igazából még mindig veri, de csupán nevetséges 1 tizeddel, ami annyit tesz, hogy a turbós kombi Ferrari 3,5 másodperc alatt van százon. Persze ehhez még kellett kis változtatás, például a turbós csupán hátul kapar.
Kizárólag hátul hajt a GTC4 Lusso T, viszont így is csak 1 tizeddel marad le a V12-es verziótól, persze az ő adata is elég beszédes, 3,5 másodperc alatt van százon
Az összkerékhajtás elengedésének hozadéka 50 kilogramm mínusz, és a V8-as is valamivel könnyebb a 12 hengeresnél. Így valamivel korlátozottabb a felhasználási terület, de akinek nem szükséges, már nem muszáj összkerekesként vennie az FF utódját. A hátsókerékhajtás miatt a négykerék-kormányzást is áthangolták, valamint a turbós Ferrari külső jegyeiben is különbözik kicsit. Bent viszont minden ugyanolyan, középen 10,25 colos az érintőkijelző, valamint az utas is ugyanúgy látja maga előtt az információkat, akárcsak a sofőr.
Standon belüli kitekintő: nyitott tetővel 15 másodperc alatt 300-ra gyorsulni elég meredek, de a LaFerrari Aperta képes rá. 209 darabban korlátozták a gyártását, ebből 200 kerül vevőkhöz, 9 promóciós célokat szolgál. Az árát egyelőre nem lehet pontosan tudni, annyi viszont szárnyra kapott, hogy egy bróker eddig több mint egymilliárd forintnak megfelelő összeget perkált ki sajátjáért, adók nélkül