600 lóerővel érkezik az új Audi RS 6 Avant!

Bemutatták az új Audi RS 6 Avantot

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

„Avantokat akarunk” – szól az amerikaiak kívánsága és végre teljesül is számukra az, ami nálunk magától értetődő. Az új Audi RS 6 Avant ugyanis az USA piacára is eljut, persze itt Európában mi sem lelkesedünk kevésbé a modell iránt.

Semmiképp nem akart csalódást okozni az Audi a nagyteljesítményű kombik szerelmeseinek, hiszen amúgy sincs sok ilyen modell a piacon, és az első számadatok láttán nem is fognak csalódni. Az RS 6 Avant motorházteteje alatt ugyanis egy duplaturbós, négyliteres, V8-as motor dolgozik, amely 600 lóerőt és 800 newtonmétert képes az utakra szabadítani. Természetesen a quattro összkerékhajtáson és egy 8 fokozatú automata sebességváltón keresztül. A gyári adatok szerint 3,6 másodperc alatt 100-on van álló helyzetből, a végsebességet pedig csak az elektronika szabályozza 250 km/h-ban.
Hirdetés
Az autó alá külön hangolt, adaptív, légrugós futóművet álmodtak a tervezők, illetve sport diffit hátulra. Természetesen az Audi drive select sem hiányzik, hat különböző üzemmódot kínálva, köztük a modellhez egyedileg tervezett RS1 és RS2 variációkat, amelyek mi másról szólnának, mint a kőkemény sportautós beállításokról.
A dizájn terén sem szégyenkezhet a sportkombi. Rendkívül agresszív, már-már versenyautós orrot faragtak rá. A hatalmas légbeömlők még a valóságosnál is szélesebbnek láttatják az első lökhárítót, és mondanom sem kell, a méhsejtmintás hűtőrács is velejárója minden sportautónak. A splittert és a küszöbtoldatokat ezüst színnel emelték ki, de ez a díszítőelem hátul is feltűnik, összekötve a két ovális kipufogóvéget.
Az utastérben azért figyeltek arra is, hogy az elegancia megmaradjon. Viszont alul lapított kormánykerék, szénszálas díszek és fém pedálok hivatottak a sportosságról gondoskodni. Persze az RS felirat is sokfelé feltűnik, de a vezető és az utasok változatlanul 10,1 colos érintőképernyős kijelzőt láthatnak a középkonzol tetején, a klímát az alatta helyet foglaló 8,6 colos kijelzőről lehet kezelni, míg a digitális műszerfal 12,3 colos. Ugyanakkor itt már megjeleníthetők a köridők is, ha pályanapra látogatnak az autóval, valamint a vezetőre ható G-erők, sok más infó mellett. Még több információt majd a Frankfurti Autószalonon árul el az Audi, ahol élőben láthatja majd a kilátogató közönség az autót, szeptember elején.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?