600 lóerős BMW M4 Cabriót faragott a G-Power
Plusz 169 lóerőt kapott a BMW M4 Cabrio
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A német tuningcég komoly kezelésnek vetette alá a bajorok közepes méretű kabrióját. 600 lóerő lett a végeredmény.
Az M-es BMW-k mindig is jó alapot nyújtottak a tunereknek, ezúttal egy M4 Cabriót vett kezelésbe a G-Power, és alakította át saját ízlése szerint. Elsőként a motorvezérlést cserélték le. A Bi-Tronik 2 V1 módosított gyújtástérképének köszönhetően 520 lóerőere ugrott az alap 431 lóerő, de ezt még kevésnek vélték a mérnökök. Új turbót, leömlőket és egy titán kipufogórendszert is kapott a sportos bajor. A fenti átalakításokkal sikerült kereken 600 lóerőt és 740 Nm-t kipréselni a 3,0 literes blokkból.
A 0-100 km/órás sprint 3,7 másodpercre redukálódott, a végsebesség tiltás kiiktatásával pedig akár 318 km/órával is száguldhatunk. Az új lengéscsillapítók mellet 21 colos kovácsolt könnyűfém felniket is kapott, melyeken nagy teljesítményű gumiabroncsok feszülnek és szaggatják az aszfaltot. Az tuningcsomag külön-külön, elemenként is megvásárolható, a teljes szett ára 25 300 eurót (kb. 7,8 millió forint) kóstál.
azért, aki ilyet vesz 2. vagy X. autónak azt legkevésbé érdekli a szervíz költség, ha épp úgy van….csak mondom. engem érdekel valóban és nincs is bmw-m és nem is lesz…. 🙂 (a 4GC-n kívűl amúgy sincs instantget számomra ott) , de ettől még ez egy igen csak komoly gép……több száz vagy ezer lovakat pedig nem 2 zacskó mogyoróért adnak és logikusan a fenntartásuk sem egy rommáfojtott 1.6-os dízel szintje…sajnos, vagy nem sajnos.
Kíváncsi vagyok, akkor is ilyen vidám lennél-e, amikor fizented kéne a nem épp olcsó BMW-fenntartási költségeket?:)
Jo az MX-5, jo vele menni, csak hat az mas kategoria. Ez egy sportkocsi inkabb alapbol is, nem egy roadster. Igy meg foleg brutalis lehet 🙂
na ez már valami, nem a kutyaól mx5 :D:D:D:D:D:D