A kínaiak egyre jobb ízléssel rajzolnak, már nincs aránytalanság és túldíszítés, Európában is megállná a helyét a Destroyer 05, bár egy névcsere nem ártana
Rémisztően magas árakkal riogatják az autóvásárlókat Európában, noha a világ más tájain egészen baráti árcédulát is találni. Az Egyesült Államokban olcsóbban juthatunk egy Ford Mustanghoz, mint itthon egy Honda Jazzhez, de a BYD viszonylag friss autójának árára is érdemes vetni egy pillantást.
Hiába olcsó, nem fapados. A váltó fokozatmentes automata, a digitális műszerfal 8,8, a központi képernyő 12,8 colos, a frissítés a levegőből érkezik, az autó telefonról is nyitható
A Destroyer (romboló) 05 név elég szokatlan, egy hibrid nem pusztítani, hanem megmenteni szeretne, ráadásul a külső sem fenyegető. A megjelenés nem rossz, a kínaiaknak egyre szebb autókat rajzolnak, az arányok is rendben vannak, ráadásul nem lopták a formát. A típust tavaly mutatták be, most egy Champion Edition nevű szériával rukkoltak elő. A benzines blokk egy hagyományos 1,5 literes négyhengeres (111 LE), ami E-CVT váltón keresztül hajtja a kerekeket. Az akkumulátor kapacitása 18,3 kWh, állítólag 120 kilométeres hatótávot biztosít, bár ezt a nagyon is optimista NEDC ciklus szerint számolták, a két hajtás együttesen 1200 kilométerre elég. A 197 lóerős villanymotor a benzinessel karöltve 7,3 másodperc alatt gyorsítja százra az autót, az ígért fogyasztás 4,6 liter.
A típus népszerűségével nincs probléma, júliusban 12 ezer darabot sikerült értékesíteni
A Destroyer 05 méretei alapján a középkategóriába sorolható, a hosszúság 4,78 méter, a szélesség 183,7 centiméter. Ennek ellenére az indulóára mindössze hatmillió forint, itthon ebből az összegből csak egy alap Suzuki Swiftre futja.
Európában biztosan drágábban adnák, de így is okozna fejfájást a konkurenciának
KÍNAI autókat ki szervizeli, javítja ? Alkatrész ???? Ki veszi meg ???