503 lóerős elektromos SUV-t mutatott be az Audi
Legkorábban 2018-ban érkezhet az Audi elektromos szabadidő-autója
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A német gyártó hivatalosan is bemutatta a várva-várt e-tron quattro koncepcióját a Frankfurti Autószalonon.
"Az Audi 2018-ban mutatja be a teljesen elektromos, felsőkategóriás sportos szabadidőautóját." - kezdte beszédét Dr. Ulrich Hackenberg, az Audi műszaki fejlesztésének igazgatósági tagja a Frankfurti Autószalonon. "Az Audi e-tron quattro koncepciója ebből ad most némi ízelítőt." - folytatta.
A tanulmányt három elektromotor mozgatja. Az első tengelyen egy, míg a hátsón kettő kapott helyet. Összteljesítményük alapesetben 435 lóerő, melyet átmenetileg 503-ra növelhetünk. A hajtásrendszer össznyomatéka 800 Nm. A nagyméretű SUV 4,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, végsebessége elektronikusan 210 km/órában van korlátozva. A padlóba épített lítium-ion akkumulátorok 500 km-es hatótávolságra képesek. A töltőoszlopos töltési idő 50 perc, emellett pedig a tanulmány rendelkezik vezeték nélküli töltéssel is.
A 4,88 méter hosszú, 1,93 méter széles és 1,54 méter magas e-tron quattro kupés sziluettjéhez 0,25-ös légellenállási együttható tartozik. Az Audi szerint ez a szegmens legjobb értéke, hiszen a kategóriára 0,30 feletti értékek jellemzőek. A belső tér már-már repülőgépekhez hasonló. A teljesen digitális műszeregység két oldalán egy-egy fekete üveggel és alumínium kerettel ellátott érintőképernyő található. Balra a lámpákat és az autonóm vezetési mód rendszereit állíthatjuk, míg a jobb oldalon a szórakoztatórendszert és a navigációt.
„Na itt kezdődik a hibrid hajtáslánc.” :):):) Bocs, de :):):)
Na itt kezdődik a hibrid hajtáslánc, ez már egy élhető kategória! A Toyotás csapat kérni néhány formatervezőt az Auditól, hogy végre normális kinézetű autókat tudjanak csinálni.
Az orr-részéről egy villámokat szóró szemű, eltökélt bokszoló ábrázata jut az eszembe.