5 plusz lóerőt ad az Abarth 595
Öt paciba és rengeteg színbe kerül a facelift Abarthéknál
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az Abarth kész bemutatni átgondolt 595 palettáját, ami többek között +5 lóerőt hoz néhány változatnál. A legtöbb változás a külsőt érinti.
Ha valakinek van még köze az autósporthoz a "tuning" cégek közül, az az Abarth. Mai napig rengeteg olyan kiegészítőt gyártanak a Fiat modelleihez, amiket a rali- és túraautók inspiráltak, és ilyenre bizony szükség van. Az olaszok már úgyis bebizonyították a világnak, hogy ők a legjobb formatervezők, így nem kell követniük a mai tuningdivatot, hogy maradandót alkossanak. Tiszta versenyhangulat, ennyi az egész. Palettájuk gerincét az 595-ös sorozat adja, tagjai közül az 595 és 595 Turismo turbós 1,4 literese extra 5 lóerőt kap, így már 145 és 165 lóerősek lesznek. A nyomatékhoz úgy látszik nem nyúltak, hiszen azok maradtak 206, míg a Turismo esetén 230 Nm-en. A több erőre vágyóknak itt a harmadik változat, az 595 Competizione, aminek teljesítménye maradt 180 lóerő és 250 Nm.
A kis méregzsákok alapjául a Fiat 500 ráncfelvarrott változata szolgált, így az 595 trió is ugyanazon beavatkozásokon ment keresztül, mint a bázismodell. A LED-es nappali menetfény alapfelszereltség, míg plusz költségért xenon fényszórók is rendelhetőek. Ezek mellett elkészítette új 17 colos Granturismo könnyűfém felnijét az Abarth, ami 7%-kal könnyebb, és több mint 50%-kal nőtt a szellőzőfelülete.
Jó olasz szokás szerint a színpalettája a legdurvább.
Az átrajzolt lökösöket 3 csomagban, többféle színben kérhetjük majd, amikhez oldalmatricák is járnak megegyező árnyalatban. Nem kevesebb mint 15 színben lesznek elérhetőek a faceliftes 595-ösök, mostantól a kisebb modellekhez is jár a Modena sárga, az új Abarth pasztel vörös, a háromrétegű Iridato fehér és további 3 színkombó: Scorpione fekete/Podio kék, Scorpione fekete/Record szürke és Pista szürke/Abarth vörös.