5 plusz lóerőt ad az Abarth 595

Öt paciba és rengeteg színbe kerül a facelift Abarthéknál

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az Abarth kész bemutatni átgondolt 595 palettáját, ami többek között +5 lóerőt hoz néhány változatnál. A legtöbb változás a külsőt érinti.


Ha valakinek van még köze az autósporthoz a "tuning" cégek közül, az az Abarth. Mai napig rengeteg olyan kiegészítőt gyártanak a Fiat modelleihez, amiket a rali- és túraautók inspiráltak, és ilyenre bizony szükség van. Az olaszok már úgyis bebizonyították a világnak, hogy ők a legjobb formatervezők, így nem kell követniük a mai tuningdivatot, hogy maradandót alkossanak. Tiszta versenyhangulat, ennyi az egész. Palettájuk gerincét az 595-ös sorozat adja, tagjai közül az 595 és 595 Turismo turbós 1,4 literese extra 5 lóerőt kap, így már 145 és 165 lóerősek lesznek. A nyomatékhoz úgy látszik nem nyúltak, hiszen azok maradtak 206, míg a Turismo esetén 230 Nm-en. A több erőre vágyóknak itt a harmadik változat, az 595 Competizione, aminek teljesítménye maradt 180 lóerő és 250 Nm.

A kis méregzsákok alapjául a Fiat 500 ráncfelvarrott változata szolgált, így az 595 trió is ugyanazon beavatkozásokon ment keresztül, mint a bázismodell. A LED-es nappali menetfény alapfelszereltség, míg plusz költségért xenon fényszórók is rendelhetőek. Ezek mellett elkészítette új 17 colos Granturismo könnyűfém felnijét az Abarth, ami 7%-kal könnyebb, és több mint 50%-kal nőtt a szellőzőfelülete.

Jó olasz szokás szerint a színpalettája a legdurvább.

Az átrajzolt lökösöket 3 csomagban, többféle színben kérhetjük majd, amikhez oldalmatricák is járnak megegyező árnyalatban. Nem kevesebb mint 15 színben lesznek elérhetőek a faceliftes 595-ösök, mostantól a kisebb modellekhez is jár a Modena sárga, az új Abarth pasztel vörös, a háromrétegű Iridato fehér és további 3 színkombó: Scorpione fekete/Podio kék, Scorpione fekete/Record szürke és Pista szürke/Abarth vörös.
Hirdetés
Mindhárom 595 új kárpitozást kapott, opcionális a szénszálas műszerfal, amit a 695 Bipostoból vettek. Új sportműszerek és 5 colos (opcionális 7 colos) Uconnect infotainment rendszer is beszerelésre került. A nagyobb Uconnect rendszerhez CarPlay és Android Auto támogatás is jár, és 480 wattos, 7 részes BeatsAudio rendszer is kérhető, pótkerék helyére szerelt mélynyomóval. Az új 595, 595 Turismo és 595 Competizione júniusban támad az európai piacon, ugyanekkorra a Közép-Keletet és Afrikát is célba veszi.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?