480 lovas is lehet a Ford Mustang GT
A Ford Mustanghoz kínál tuningcsomagot a Steeda
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A teljesítmény növelése mellett optikailag is agresszívabbá teszi az európai Ford Mustang GT-t a Steeda tuningcsomagja.
Új tuningcsomagot mutatott be a Fordokra specializálódott Steeda cég. Az alapból sem gyenge Mustang GT teljesítményét még tovább húzták. A motorvezérlő átírásával, a megnövelt hűtőlevegő mennyiséggel és az egyedi kipufogórendszerrel 480 lóerőre és 752 Nm-re tornászták fel a V8-as teljesítményét és forgatónyomatékát.
Ezen felül jelentős változtatások történtek az autó felfüggesztését illetően is. A Q500 névre keresztelt V8-as modell vaskosabb, állítható keresztstabilizátort kapott. Ezen kívül progresszív karakterisztikájú rugókat, toronymerevítőt és új gumiágyazásokat szerelnek a hátsó független futóműbe. Ezek eredményeként csökkent a kerékdőlés és javult a kanyarodási tulajdonság, a komfortérzet ugyanakkor nem romlott.
A külső megjelenésben is történtek apróbb módosítások, melyek kiemelik az autó ikonikus vonalait. Diszkrét első és hátsó légterelőket kapott, melyek fontos szerepet játszanak a Mustang aerodinamikájának fejlődésében. Ezeket egészítik ki a 20 colos felnikre szerelt Michelin Pilot Sport 4S abroncsok. A teljes csomag ára Nagy-Britanniában 9000 font (kb. 3,1 millió forint), ami megrendelhető a Haynes of Maindstone Ford márkakereskedésben az új autóval együtt, de a korábban üzembe helyezett modellre is megvásárolható.
…” A motorvezérlő átírásával, a megnövelt hűtőlevegő mennyiséggel és az egyedi kipufogórendszerrel 480 lóerőre és 752 Nm-re tornászták fel a V8-as teljesítményét és forgatónyomatékát…” szép is lenne ha egy 5.0 szívómotor ennyi kis átalakítástól az eredeti 530 Nm helyett 752 Nm tudna 😀
Ebből +100Nm-t csak maga a hátulra felragasztott NoFear matrica tud 😉
Bolond Európai gyártók meg szarakodnak a turbós v8-al mikor csak egy sport kipufogó és pár bites programot kellene átírniuk , hogy ugyan azt a teljesítményt amit egy 4.0 v8 biturbó tud kihozhatnának egy 5.0 v8 szívóból 😀 . Nem gyanús a cikkírónak hogy felcserélte a számokat és valójában 572 Nm lenne az a 752 Nm amit leírt? Csak mert ez a nyomaték kb bőven 7 liter feletti szívómotor produktuma már ha USA motort nézek , ha pedig olaszt akkor is legalább egy jóval 6 liter feletti v12 motor nyomatéka …