480 lóerővel még kívánatosabb az Arteon
Egyelőre 280 lóerős a legerősebb VW Arteon, de egy tuningcég megdobja 200-zal
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Meglepően sportos és izgalmas lett az új Volkswagen Arteon, ám a legerősebb motor egyelőre csak 280 lóerős hozzá, ezen segít egy német tuningcég, 480 lóra húzza.
Váratlanul izgalmasan született újjá a Volkswagen CC, nevet is váltott, Arteonnak kell hívnunk az Audi TT fazonú négyajtós kupét. Sportos megjelenéséhez viszont egyelőre a legjobb társ a 2,0 literes turbós négyhengeres benzines 280 lóerővel és 350 Nm nyomatékkal. 4Motion összkerékhajtással 5,6 másodperc alatt gyorsul százra, tehát tempója is tekintélyes, ám ez lehet még gyorsabb is a HGP Turbonachrustung által. Gyorsulási adatot egyelőre nem közöltek, ám sejthető, hogy bőven 5 másodperc alatti, mivel 480 lóerős a négyhengeres, miután kigurult a kapujukon.
Lélegeztetőrendszerét cserélik, kezdve egy nagyobb turbóval, K&N sport légszűrővel, módosított levegőcsövekkel, amik nagyobb nyomáson is üzemelnek. Ezen túl 76 mm-es leömlőket és 130 mm-es kipufogórendszert pakolnak alá, ami mély hangon szól, na meg persze vissza is durrog gázelvételkor. 370 mm-es lyuggatott féktárcsákat és verseny fékbetéteket kap, az úttartásról pedig K&W sportfutómű gondoskodik. Az átalakítás végösszege nem ismert, ám csak az új turbó 10 ezer euróba kerül, így vélhetően hatalmas a végösszeg. Viszont ez még nem minden, mivel háromszor ennyiért kicserélik a komplett motort a Passatból ismerős 3,6 literes V6-osra, mivel az gond nélkül passzol a kétliteres helyére. Ezt a motort korábban egy 7-es Golfba is beszerelték, 740 lóerő feletti teljesítménnyel és 925 Nm nyomatékkal; 3 másodperces 0-100-as gyorsulásra volt képes.
lehet azért jah…elég gáz. de ez az idióta hűtőmasz az új jetta-n is megvan…..
Ez már full Kínának készült ott meg megvannak vadulva az efféle giccsparádéért … Nézz meg egy távol-keleti belpiacos autót úgy néz ki mint egy okádék …
500 Nm tud a 7sebességes váltó .. nem a régi száraz kenéses mert az csak 250Nm.. hanem az új … V6 ba meg gondolom valami más gyártó váltóját szerelik be vagy alapból manuálissal lehet kapni azt kész …
az az arteon front rész még mindig érthetetlen számomra, hogy ki engedélyzte a vw-nél…lehet valami vak 🙁 😀
….és a váltóval, erőátvitellel mi lesz, mert ezek a fos DSG.k még az alapokat sem nagyon bírják.