463 km/órára lesz képes a Bugatti Veyron utódja
2016-ban érkezik a Bugatti Chiron - 463 km/h végsebességgel
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kezd összeállni a kép a Bugatti Veyron utódjáról, a Chironról. A héten új információk jelentek meg a szupersportautóról.
Etalont hozott az autós világba 2005-ben a Bugatti Veyron, amely akkoriban a legerősebb szériagyártású szupersportautónak számított. A W16-os 8,0 literes, négy turbófelöltővel ellátott motor megmarad a Chironban, a teljesítménye pedig várhatóan több lesz, mint a Veyron Super Sporté, amelyben 1200 lóerő szunnyad. A forgatónyomaték változatlan marad, nem mintha nem lenne elég az 1500 Nm. A pletykák szerint legalább két elektromos meghajtású turbófeltöltő fogja szolgáltatni a többlet teljesítményt, a váltó 7 fokozatú lesz, akárcsak a Veyronban. A módosítást követően lehetséges lesz, hogy az autó elérje a 463 km/órát, amely némileg több mint a jelenlegi Veyron Super Sporté, amely 431 km/órával döntötte meg a sorozatgyártású autók szárazföldi sebességrekordját. A Veyron SS gyári végsebessége egyébként 415 km/órában van korlátozva.
Ugyanmár. Elég közhelyes már az, h ‘másra is költhették volna’. Az embert a szenvedély viszi előre. Egy autósblogon meg mi más várható, az hogy aratásról szóló cikk legyen. Abban meg az lenne a kivetnivaló, h minek drága aratógép, kézzel is le lehet szedni.
Olyan szűkek vagytok…
Sok értelmetlen dolog történik a világon,de még az hogy elérhetetlen sokak számára egy ilyen autó,nekem nem is kéne se ez se a társai,én az átlag autókat jobban szeretem.Az árát max elfogadnám,de ez az autó is mint a teljesítménye is teljesen felesleges pláne a közútra és hétköznapi vezetőknek.
Azt az energiát ami egy ilyen nyilvánvalóan teljesen értelmetlen és számunkra örökre elérhetetlen autó fejlesztésébe öltek (a cikkben említett 4 évre gondolok) fordíthatták volna sokkal értelmesebb célra is. Ez az alkotás az emberi megalománia ékköve. Ebből is látszik, hogy az emberi butaság alól a nagy autógyártók sem kivételek sajnos 🙂 .
A tervezőmérnökök és a pénzügyesek (biztos nem buta emberek) ki tudták volna számolni, hogy mennyi erőforrást emészt fel egy ilyen jármű tervezése, tesztjei és gyártása? Sokkal, de sokkal értelmesebben kellene hasznosítani erőforrásainkat! Nem tudom mit jelent a Chiron elnevezés? Nem csodálkoznék ha „ostobaság” lenne tükörfordításban 🙂 !