462 lóerős teljesítménnyel érkezik az új Cayenne hibrid
Plug in hibridként is rendelhető már a Cayenne
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Törlesztette adósságát a Porsche, hiszen az új Cayenne palettájáról eddig még hiányzott a hibrid változat.
Rendkívül népszerűek a Porsche vásárlók körében a Panamera hibrid változatai, ezért a zuffenhauseni márka a Cayenne esetében is hasonló sikerre számít. Az E-Hybrid jelölésű szabadidő-autóban egy háromliteres, turbófeltöltéses V6-os motor dolgozik 340 lóerővel és 450 Nm forgatónyomatékkal, valamint egy villanymotor 136 lóerővel és 400 Newtonméterrel, mindezekhez pedig egy 14,1 kWh-ás akkucsomag társul.
Az akkucsomag mérete ugyanakkora maradt, mint az elődé, ám nőtt a kapacitása. A számok nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy most már 44 kilométert képes megtenni kizárólag elektromos üzemmódban és így a 133 kilométer/órás tempót is tudja tartani. Amennyiben teljesen lemerülnek az aksik, akkor 7-8 órát vesz igénybe a feltöltésük 3,6 kilowattos fedélzeti töltővel és 230 voltos, 10 amperes csatlakozóval. Ez 2-3 órára csökkenthető 7,2 kilowattos töltővel és 32 amperes csatlakozással.
A 462 lóerős rendszerteljesítménynek köszönhetően kerek öt másodperc alatt eléri a 100 kilométer/óra tempót a hibrid Cayenne, a végsebessége pedig 253 km/h. Az elődjéhez, a Cayenne S E-Hybridhez képest ez 0,7 másodperces javulás, illetve 6 kilométer/órával nőtt a végsebesség értéke.
A Cayenne hibridségéről egyébként a zöld (Acid Green) feliratok és a féknyergek árulkodnak a külső szemlélő számára. Az utastérben szintén a zöld feliratokkal lehet találkozni, illetve az újdonságok sorát gyarapítja a fűthető szélvédő, a HUD és a masszázsfunkciós ülések. Emellett most már 22 colos könnyűfém keréktárcsákkal is kérhetik a leendő tulajdonosok a Cayenne szabadidő autót.