Megérkeztek Európába az első Mustang Mach 1-esek, de vesztettek az erejükből
Különleges tuningváltozattal készült rajongóinak a Ford, a Mustang Mach 1-gyel megidézték az 1960-as, '70-es évek hegyesebb gyári Mustangjait, mondhatjuk, hogy méltón. Az új Mach 1 legnagyobb különlegessége, hogy ugyanazt a hatfokozatú TREMEC kézi váltót kapja a gyári helyett, amit a Shelby is használ az átépítései során. Ez sokkal tartósabb és pontosabb szerkezet a gyárinál, de a Mach 1 kedvéért a 10 fokozatú automata váltót is újrahangolták, hogy sportosabban viselkedjen és nagy valószínűséggel tartósabb is lesz az új szoftverrel.
Egyedi dekorral emlékeznek meg a '60-as, '70-es évek hegyes Mustangjairól
Az e hétvégén Goodwoodban debütáló Mach 1 motorja ugyanaz az 5,0 literes V8-as szívómotor, ami a Mustang sajátja, ám egy kicsit feltuningolták. Az amerikai piacon majdnem 500 lóerőt teljesít, ám az európai szabályozások miatt hozzánk az a verzió nem jöhet. Ugyanakkor a Fordnál mégis úgy döntöttek, hogy a limitált példányszámban készülő Mach 1-et mégis elhozzák Európába, akkor is, ha csak a Bullitt teljesítményével megegyező 460 lóerőt adhat le a V8-as maximum. A különleges, retro fényezésű Mach 1 vélhetően csak rendelésre érkezik majd Európába, készleten már nem fog tartani belőle a Ford, az áráról egyelőre még nincs információ.
460 lóerőre kellett visszavenniük a V8-as erejét, hogy forgalomba kerülhessen Európában