Igencsak merészre szabta a frontrészét az Interstarnak a Nissan
Teljesen új megjelenést kapott az Interstar legújabb nemzedéke, amely nem csak dobozos, de billenőplatós, és oldalplatós kivitelben is elérhető lesz a minél széleskörűbb felhasználhatóság érdekében. Az új modellnek a Nissan közleménye szerint 20 százalékkal jobb a légellenállása, emellett 40 centiméterrel szélesebb oldalajtókkal, és 10 centiméterrel hosszabb raktérrel rendelkezik.
Haszongépjárműhöz képest nagyon jól sikerültek az első fényszórók és a hátsó lámpák
Az Interstar-e,Magyarországon B kategóriás jogosítvánnyal is vezethető
Az utastér is teljesen átalakult, sokkal letisztultabb megjelenést kapott, és a multimédiás kijelzőt is igényesebben építették be, mint a korábbi verziókban. Emellett a műszeregység is digitális, bár ezeknek a pontos átmérőjét nem közölték.
A sofőrnek és az utasoknak is jár ülésfűtés
Sokkal letisztultabb a műszerfal
Rengeteg tárolóhelyet találni
Telefontöltőpad is kerül az utastérbe
A raktér az elektromos kivitelben 1,6, míg a belsőégésű változatban 2 tonna a teherbírása
A haszongépjárműhöz kétféle hajtásláncot kínálnak, az Interstar-e 87 kilowattórás akkumulátora 460 kilométeres hatótávot tesz lehetővé, az energia betáplálásához pedig AC és DC töltők is rendelkezésre állnak. Előbbivel 4 óra alatt lehet 10 százalékról teljesen feltölteni, míg utóbbival mindössze 30 perc alatt 252 kilométerre elég energiát lehet szerezni. A Nissan egy 40 kilowattórás akkucsomagot is kínál a modellhez, ez nagyjából 200 kilométerre elég két töltés között. A dízelmotoros kivitelről nem sokat árultak el, annyi viszont biztos, hogy egy kilencfokozatú automata sebességváltó kerül bele, illetve az elektromoshoz hasonlóan 2,5 tonnás vontatási kapacitással bír majd.