44 millióért még 300 km/h-t sem megy a Cayenne csúcsmodell
Porsche Cayenne Turbo S: 550 LE, 750 Nm
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
50 lóerővel és 50 Newtonméterrel erősebb a Turbónál a 44 milliós Cayenne Turbo S, alapfelszereltsége igen gazdag.
A Turbóhoz képest felmutatott plusz 50 lóerővel 4,5 másodperc alatt lép 0-ról 100 km/h-ra a Turbo S
Új zászlóshajóval gazdagodott a Porsche Cayenne kínálata, mert az eddigi csúcsot jelentő Turbo felett 50 lóerővel és 50 Nm-rel megjelent a Turbo S. A Porsche mérnökei titán-alumínium ötvözetre cserélték a 4,8 literes V8-ast uraló két turbófeltöltőben a lapátokat, majd átprogramozták a vezérlőelektronikát, és így érték el az 550 lóerős teljesítményt és 750 Nm-es nyomatékot. Az ezáltal nyert 4,5 másodperces gyorsulás 0,2 másodperccel jobb idő, mint amit a Turbo tud, a 283 km/h-s végsebesség pedig 5-tel múlja felül az eggyel alatta elhelyezkedő modellét. A bejelentés szerint mindez nem befolyásolja az autó fogyasztását, ami továbbra is marad 11,5 l/100 km vegyes üzemben.
A Turbo-tulajok opciós gyári tuningcsomaggal növelhetik 540 lóerőre és 750 Nm-re autójuk erejét
Karbon dekorbetétek a műszerfalon, az ajtókon és a középkonzolon, a bőrkárpit színe is új
A Turbo S alapkiépítésben aktív lengéscsillapítású légrugós futóművel, Sport Chrono csomaggal és az elektronikus sperrdifivel együtt dolgozó nyomatékelosztó rendszerrel érkezik.