Hatalmas légbeömlőin keresztül a kerámia fékekhez is jut friss levegő
A legkisebb Porsche sem épp egy gyengéd kisautó, a 718 Cayman és Bosxter vérbeli sportautók, a középmotoros Porschéből pedig most megérkezett az új GT4 kivitel. Már külsőre is egy igazi élmény, a hatalmas légbeömlőkkel ellátott lökhárító csak az első lépés, mindkét modell inkább hátul érdekes. Tisztességes diffúzoraik valódi leszorítóerőt termelnek, a kupé ehhez egy rögzített szárnnyal tesz még hozzá, a Boxster 120-nál automatikusan nyíló légterelőt kapott. A kabrió egyébként stílusos, a 911 Roadsteréhez hasonló dupla púpos idomot kapott az ülések mögé, melyeket egy látszólag lebegő harmadik féklámpa köt össze.
Fix szárnyat kapott a kupé, aktívat a kabrió, a diffúzor is értékes leszorítóerőt termel
Az új GT4 teljesen új fejlesztésű 4,0 literes, hathengeres boxermotort kapott, melynek teljesítménye 420 lóerő és 420 Nm nyomaték. A 100-as sprintidő egyaránt 4,4 másodperc, végsebességük 301 és 304 km/h, utóbbi a keménytetős kivitel teljesítménye. A számok között említendő továbbá az is, hogy a korábbi modellhez képest 10 másodperccel hamarabb ér körbe a Nürburgring Nordschleifén. A motor különlegessége, hogy a két hengersorból az egyiket képes deaktiválni a kedvezőbb fogyasztás érdekében. Aktív futómű és deaktiválható menetstabilizáló is van a fedélzetén, valamint nyomatékvektor szabályzás és nagyteljesítményű fékrendszert is, ennek fejlesztésére kerámia ötvözetű tárcsákat is kínál a gyártó.
A 4,0 literes boxermotor 420 lóerőt és 420 Nm nyomatékot termel